ריהוט משרדי מודולרי יוקרתי

טרנדים לעיצוב המשרד לשנת 2021

עיצוב המשרד החדש והמודרני לשנת 2021 מביא עמו אלמנטים חדשניים שלא כולם יהיו בהכרח מוכרים. כך, למשל, בעלי משרדים רבים הגיעו למסקנה שאין טעם ברכישת ארונות קרקע אם ניתן לאחסן את רוב הציוד בכוורות, מדפים, שכן לא מדובר במפעלים לאחסון חומרים מסוכנים אלא במשרדים המשמשים בעיקר לניירת. התקדמות נוספת נעשתה בתחום הישיבה השולחנית, שכן במשרדים רבים חוסכים בקניית שולחן לכל עובד ובמקום זאת עוטפים קירות שלמים בפלטות עץ אופקיות אחידות היוצרות מעין שולחן אחד ענק. גם בעמדות מזכירה החלו ביישום שיטות אלו, אך בעמדות ניהול – העמדה המסורתית של שולחן וכסא עדיין שלטת, בעיקר מתוקף העובדה שמנהל לא יכול לשבת עם הגב לקיר ובוודאי שלאט בצדודית – כשהוא מקבל אנשים למשרדו.

התוויית ריהוט משרדי בנוסח 2021

אם זהו המשרד הראשון שאתם מעצבים – וגם אם עיצבתם משרדים בעבר אך עברו מספר שנים מאז הפעם האחרונה שעשיתם זאת, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים לתחום המשרדים בטרם החלטתכם. המעצב, אשר מועסק בחנות ריהוט משרדי, ימליץ לכם על האפיון הדרוש – מעמדת המתנה ועד הלובי, מעמדת המזכירה ועד עמדות העובדים והניהול. המאפיין יסקור את כל המשרד ויטביע עבורכם את העיצוב הרציונלי ביותר. המעצב עובד גם עם משרדים קטנים של בעלי מקצועות חופשיים, בהם בדרך כלל מועסקים 1-2 עובדים או שותפים לכל היותר.

מה היתרון שבהחלטה לעצב את המשרד בנוסח 2021?

דינאמיות, נוחות, פתרונות ישיבה ואחסון נוחים, רהיטים עמידים ללא בלאי נצבר מהיר. בשורה התחתונה, תעשיית הריהוט המשרדי ללא ספק עלתה כתה, השביחה את חומרי הייצור שלה וגם יצרה רהיטים רכים למגע ונוחים לעבודה. לכן, הישארות בנורמות של שנים קודמות עשויה לגרום לכם לפספס את כל העושר העיצובי והפונקציונלי שמביא עמו הריהוט המעודכן והחדש.

כיצד נתאים בין הרהיטים החדשניים לבין המשרד שלנו?

בטרם תפגשו עם מומחה העיצוב – יש לערוך מדידות במשרדכם, ולדעת מה ההגבלות בכל חדר מבחינתן. לאחר מכן, כשנפגשים עם מעצב הפנים יש להסביר לו את המצב, ולהיות מכוונים לרהיטים הרלוונטיים. אפשרות נוספת היא לבקש לקבוע פגישה במשרדכם לאפיון ישיר, במסגרתה הוא יבצע את המדידות וימליץ על דגמי בוטיק אשר עשויים להתאים לכם.