1

3 כללי אצבע לעיצוב חדרי ישיבות באמצעות ריהוט משרדי מתאים

כאשר אתם מעוניינים לעצב חדרי ישיבות, אנו ממליצים על מספר כללי אצבע אשר ישפרו מאד את בחירתכם, ויניבו לכם חדרי ישיבות מעוצבים, ומתאימים לשימוש הלקוח, האורח, העובד וכל אדם אחר שיתארח בחדר לישיבה. בכל משרד, מובטח חדר ישיבות מן החלומות שיענה באופן מדויק על צרכי המקום, יספק מענה לכל סוגי העובדים והמנהלים וישפר עד מאד את חזות עיצוב המשרד באופן כללי.

הנגישו לאנשים שאתם מארחים בחדר מקסימום אפשרויות תקשורת

כך, למשל, בנושא חיבור מחשבים ומיצגים שונים, ניתן להחליט להתקין רק התקן למקרן/מחשב מרכזי, וניתן להחליט על התקנת נקודות עגינה בשולחנות לחיבור מחשבים והקרנה מהם. חדרי ישיבות מוצלחים בדרך כל מתקינים את שני ההתקנים, כאשר הראשון נמצא בקדמת החדר, והשני על שולחן פאר שיצא מתוך חנות ריהוט משרדי המתמחה בחדרי ישיבות, כמו זו של חברת “פז ריהוט משרדי”.

ודאו כי כל שולחן או כסא מתאימים לעיצוב חזות החדר

חשוב לוודא כי אם החדר מעובה בשטיחים חומים ובתפאורה חומה בעיצוב כפרי גם ריהוט המשרד ייראה כך, ולהיפך. בחדר ישיבות בסגנון הייטק לבן, דאגו לריהוט דומה גם בישיבות: לא מומלץ להסתמך על ריהוט משרדי כפרי להשלמת התמונה, שכן התוצאה העיצובית כנראה לא בדיוק תשביע רצון, ותיראה בלתי קשורה בין נדבך אחד למשנהו.

ודאו כי ההתקנים נועדו לשמש אנשים בחדרי ישיבות

חדר ישיבות ודיונים

כאשר אין שולחן בחדר, ודאו ששולחן מצוי על כל כסא, בדומה למה שמתרחש בכסאות של תלמידי בית ספר וסטודנטים אשר מכילים שולחנות אישיים. כאשר יש שולחן חדר, ודאו שהכסאות מוגבהים או מונמכים ביחס אליו, ויוצרים סינכרון טוב עמו גם מבחינה עיצובית המקובלת בדרך כלל בחדרי ישיבות, כפי שהתרשמתם מקולגות ועמיתים שונים.

פז ריהוט משרדי באיכות חסרת פשרות!

פז משווקים ריהוט משרדי באיכות חסרת פשרות. החברה מעמידה לרשות הלקוח שירות ייעוץ ושירות ארגונומיה להתאמת ההתקנים מבחינה פונקציונלית לחדר הישיבות. מובטח שירות מקצועי, חסר פניות, אשר יספק לחדר הישיבות המשרדי את התקני הישיבה שהוא הכי זקוק להם הן מבחינה מנהלתית, הן מבחינה פונקציונלית והן מההיבט הדקורטיבי.

פנו לחברת “פז ריהוט משרדי” למידע נוסף על ריהוט לחדרי ישיבות מכל סוג > צרו קשר