10

עיצוב המשרד עם ריהוט משרדי מתאים

כשאתם מעצבים משרד, חשוב מאד לדאוג לתכולת ריהוט משרדי המתאימה לו ולהוואי שבתוכו. עיצוב המשרד, בדומה לעיצוב הבית, תלוי בצבעים הדומיננטיים בו ובתבנית העיצוב בכללית שלו: משרד בעל עיצוב בורגני אינו ייראה כמו משרד אשר תבניתו העיקרית היא כפרית. ברם, משום כך שמדובר במשרד נכנס לתמונה גם פרמטר ארגונומי. לכן, לא כל שולחן חום שאתם רואים יתאים למשרד בעל צביון עתיק, ולא כל כסא מרובע 4 צלעות יתאים לעיצוב הבורגני המודרני. ארגונומיה באה לבחון את מידת התאמתו של הרהיט לעבודה שתתבצע במתחם. אם העבודה מצריכה ישיבה ממושכת, אז במקרים כאלה יידרש ריהוט משרדי שונה מאשר זה שיספק ישיבה לעובדים הזקוקים לה מעט זמן.

גיבוש ריהוט משרדי עבור משרד בו מתבצעת עבודה בישיבה לטווח ארוך

במשרד כזה, הישיבה תהיה מול מחשב. בשל כך, השולחן צריך להיות גבוה, והכסא בגובה משתנה. כסא בוכנה עם 5 גלגלים יספק את המענה האולטימטיבי למה שאתם מחפשים. עובדים גבוהים יוכלו לשבת גבוה, עובדים נמוכים יבחרו במצב ישיבה נמוך, ובשני המקרים המחשב יהיה גבוה ביחס לעובד, כך שהמסך יעבור את גובה הסנטר. בדרך זו, העובד יימנע מפזילות ובעיות גב וייהנה מישיבה יציבה.

ריהוט משרדי מדהים מבית פז

בחירת ריהוט משרדי עבור משרד בו הישיבה היא לטווח קצר

משרדי מכירות, משרדים של בתי מלאכה וחנויות, וכד’ אינם ממלאים תפקיד מרכזי בחיי העסק אלא רק תפקיד שולי. עיקר בעבודה נעשית בסדנא/בבית המלאכה/בחנות עצמם. אם זה משרד מכירות שטח, עיקר העבודה נעשית בחוץ, והמשרד משמש באופן רגעי בלבד את העובד. במצב כזה בהחלט ניתן לנצל את היתרון הדקורטיבי הפרוס לנגד עיניכם. אתם כמעט לא תלויים בארגונומיה שהייתה יכולה להיות לחם חוקכם אם הייתם מנהלים משרד בו נדרשת ישיבה ממושכת. לכן, אתם יכולים לבחור בכסאות עם ידיות דקורטיביות, שולחנות אירוח ייצוגיים, ואפילו להצמיד להם שידות אחסון עם מגירות ומדפים מפוארים. בשורה התחתונה, עמדה של עובד בכזה משרד צריכה להיות מעוצבת ומפוארת, בייחוד אם צפויים להתארח בה לקוחות חיצוניים.

טיפים דקורטיביים כלליים לכל סוגי המשרדים

סגנון העיצוב – דאגו לגבש סגנון אחיד. אם אתם בוחרים ריהוט משרדי בסגנון כפרי, ריהוט בעל חזות עגולה מעט, עם פיתוחי עץ או דמוי עץ על השולחנות והכסאות יהיה מתאים מאד. בעיצוב בורגני הצורה המרובעת החדה דומיננטית, והדגש הוא על משטחי ישיבה ושולחנות חלקים ואחידים.

צביון העיצוב – הצבעים הדומיננטיים בעיצוב. אם מדובר על ריהוט משרדי בנוסח וינטאג’ עתיק, מרקם הצבעים צריך להיות סביב הגוונים החומים אדומים, ואם מדובר על עיצוב מודרני, מרקם הצבעים ייסוב סביב הגוונים הלבנים כחולים.

ראו גם: שולחנות משרדיים יוקרתיים