7

טיפים לעיצוב חללים קטנים במשרדים וארגונים

כאשר מדובר בעיצוב חללים קטנים במשרדים וארגונים, מדובר על עיצוב המשרד שלכם, ובשבילכם. על כן, מומלץ לעקוב מקרוב אחר טיפים אלו אשר ישמשו אתכם רבות בכל אשר תעשו במשרדיכם. בשונה מעיצוב בתים, יש לדקורציה זו משמעות מעשית ולא משמעות עיצובית גרידא. יש להקפיד, אם כן, על עיצוב על פי תנאי העבודה האופטימליים ביותר שיסייעו לכם להגשים אותה באופן מיטבי, כזה אשר יבטיח תפוקה מיטבית ושיפור ניכר בביצועי העבודה.

חלוקת מרחב העבודה למחיצות 3/4

מחיצות 3/4 הן קירות מאולתרים אשר מונחים באמצעות ריתוך לרצפה. הן לא מגיעות לגג ועל כן נקראות 3/4. בפנים – נוצר מרחב אינטימי המשמש צוותי תוכנה וקבוצות עבודה פרטניות. בתוך המרחב מקובל לשים שולחנות כך שהם מוצמדים אליו באמצעות ריתוך הפרזול שלהם לפרזול של המחיצות, וכך נוצר כושר נשיאה גדול המאפשר להחזיר שולחנות עם מחשבים וציוד עובדים עליהם.

עיצוב המבוסס על תאורה רחבת היקף

עיצוב אשר מכיל תאורה משרדית צמודה לגג. הנורות נראות בכל רחבי המשרד, והן מודלקות על ידי מפסקים בודדים, לרוב 1-2 המחולקים לאזורים. הדבר מאפשר תאורה יעילה של כל המרחב מבלי להיכנס למשטר הכנות מסיבי של המשרד מדי בוקר בהקשר להכנת תאורתו. בנוסף, מדובר במנורות בטיחותיות, ללא חשיפה לחלקים לוהטים כמו בהלוגן הביתי, ולכן זה 100% רווחי לכם בשל היעדר תאונות עבודה כתוצאה מתאורה.

עיצוב חללים משרדיים קטנים באמצעות ריהוט

1. בחללים קטנים – העדיפו ריהוט בצבע כהה היוצר אינטימיות ומעבה את יופיו של החדר הקטן.

2. רוכשים ארונות? העדיפו פרזול קטן אשר יהיה יחסי לגודל החדר ולא ייצור מראה “צעקני” מדי.

3. גם את ידיות הדלתות יש לבחור בגודל קטן ביחס לגודל החדר.

4. השתמשו בריהוט ארגונומי ובטיחותי לעבודה. התייעצו עם יועץ ארגונומי לשם כך.

5. בחדר ההמתנה, דאגו לכמה שיותר עיסוקים לממתינים שלכם: הציבו מראה בחדר, דאגו להציב ספות והתקנים לאחסון עיתונים, ומומלץ שיהיו במקום מספר שקעי חשמל לטלפונים ניידים.

6. מומלץ לחשוב על ריהוט פונקציונלי כשהחדר מאד קטן: שולחן נפתח, מדף מתקפל/נשלף, וכד’.

התייעצות עם מעצב חללים משרדיים וארגונום משרדי משפרת את בחירתכם לאין שיעור!