9

ארונות משרדיים דקורטיביים

ארונות משרדיים מסייעים לארגן את התכולה המשרדית, לאחסן מסמכים חשובים ולספק מענה לוגיסטי ראוי לכל פריט מלאי בר-אחסון. בחירתם של ארונות משרדיים צריכה להיעשות בקפדנות על מנת להשיג גם תוצאה דקורטיבית מרחיקת לכת במשרד, כזו שעולה בקנה אחד עם התכנון עליו חשבתם. כאן נציג 2 סוגים עיקריים של ארונות משרדיים ונספק את כל המידע על סוגי החדרים בהם כדאי להציב אותם בתוך המשרד.

ארונות הזזה

ארונות עם דלת שמוזזת ימינה או שמאלה על מנת לפתוח את הארון, ללא צירי פתיחה. ארונות אלו משתלבים טוב במיוחד כשהמרחב קטן ואין מקום לפתיחת הדלתות על צירן. כמו כן, גובה הארון הוא מושא לבחירה. ניתן לעטוף את הקיר כולו בארון או את חלקו התחתון בלבד. אפשר גם להתקין אצטבת מדפים, כשהארון נמצא עליה, בחלק העליון. במקרה כזה יש להצטייד באצטבה נמוכה אשר תנגיש לכם את כל חלקי הארון בגובה ראלי, וגם את מדפיה-היא.

ארונות פתיחה

ארונות הפתיחה הם ארונות בהם מושם דגש על פרזול וגוף העיצוב של הדלת, כשהוא משולב עץ וזכוכית בתצורות שונות. ארונות פתיחה יכולים להיות מעוצבים בגדלים שונים ובגבהים שונים: צרים, רחבים, גובה ¼ או ½ קיר, לעומת ארון בגובה הקיר כולו, וכד’. ארונות פתיחה חשוב לבחור בהתאם לצורך בתוך החדר המשרדי, כך שאצוות המדפים ואופן הסידור שלהם יאפשרו אחסון בהיקף הנדרש.

בחירת עיצובים לארונות משרדיים

את העיצוב של הארון המשרדי יש לבחור בהתאם לחזון הדקורטיבי של כל חדר במשרד, אותו עליכם לתכנן בעצמכם בטרם הכנסת רכיב הריהוט הראשון. ארונות פתיחה או הזזה משרדיים מופיעים בכל סגנונות העיצוב: מבוססי עץ, מבוססי עיצוב מודרני לבן, עם זכוכית ובלעדיה. אופן העיצוב של ארונות משרדיים צריך להיות מותאם לאופן העיצוב שאתם מבקשים לכונן בחדר. אם, לדוגמה, זהו חדר שצבע עץ הוא התפאורה המרכזית שלו – ארון כחול בעיצוב מודרני עשוי שלא להתאים. אם החדר מעוצב בסגנון מודרני ארון עץ בעל תבניות עיצוב עתיקות המבוססות על גילופים ופיתוחים עשוי שלא להשתלב כשורה. בנוסף, היינו ממליצים לכם לשים לב לגודל רכיב האחסון, גודל הפרזול וממדי הדלתות לעומת מרחב החדר. בחדר קטן – רכיבים קטנים ודקים ישתלבו טוב ובחדר גדול – ארון עם רכיבים גדולים הוא שיתאים.