1

חדר ישיבות יוקרתיים

בחירת עיצוב של חדר זה – משמעותה בחירת סט של שולחן דיונים וכיסאות תואמים. סט זה מכיל מספר רב של כיסאות, בדרך כלל 5 לפחות, אם לא יותר. הם מסודרים סביב שולחן מעגלי או מרובע. כל שולחן מכיל אלמנטים פונקציונאליים שונים בתכלית אשר יש לאמוד אותם בטרם בוחרים את עמדת הישיבות שלכם. במאמר זה נוכל לספק לכם אתך כל הכלים על מנת להשכיל לעצב את חדר הישיבות ולהפוך אותו לפונקציונאלי וגם מעוצב ברמה הגבוהה ביותר האפשרית במשרדכם.

עיצוב חדר ישיבות ברמה הדקורטיבית

ברמה הדקורטיבית ניתן לאפיין את המשרד על פי 2 נדבכים: צביון וסגנון. צביון הוא האופי של עמדת הישיבות, עתיק או חדשני. סגנון הוא הדרך בה מסוגננים השולחנות והכיסאות: בעיצוב כפרי או בעיצוב בורגני. נתחיל בצביון. ובכן, צביון הוא, בגדול, הצבע של הרהיטים שלכם. אם ייעדתם את חדר הישיבה להכיל צביון עתיק, יש לשאוף לרכישת שולחן עץ בעל צבע כהה. אם ייעדתם את המשרד להיות בעל צביון מודרני, יש לשאוף לכך שהשולחן יהיה בהיר בצבעו], ואם אפשר – אז בצבע לבן. יצוין כי שולחן במרקם זכוכית שקוף יוכל בדרך כלל להשתלב בשני סוגי העיצובים. באשר לסגנון, זה תלוי בצורה של השולחן. בדרך כלל שולחן עגול מייצג את העיצוב הכפרי ושולחן מלבני את העיצוב הבורגני. שולחן מלבני עם קצוות מעוגלים ייטה יותר להיות שולחן כפרי מאשר בורגני ושולחן עם 4 קדקודים ברורים יהיה כנראה בעיצוב בורגני. בחרו את השולחן בהתאם לעיצוב הנדרש, לדעתכם, בחדר. מומלץ להיעזר בהדמיית מחשב.

עיבוי חדר הישיבות מהזווית הפונקציונאלית

בזווית זו – יש לבחון את תכונותיו הפונקציונאליות של השולחן. אם השולחן מתאים, לדעתכם, לחדר, ולא ניתן לוותר עליו בשל הפונקציות שיש עליון (מיד נדון בהן ונבין למה זה כך), נסו למצוא גרסה מתקפלת שניתן לשים בצד בהיעדר ישיבות ובכך לחסוך במקום. פונקציה אפשרית על שולחן תהיה, למשל, נקודת עגינה: נקודה עם חיבור חשמל, אינטרנט ומחשבים המאפשרת חיבור לאינטרנט והקרנת מצגות.

בחירה והתאמת שולחנות חדר ישיבות וכיסאות תואמים

את הבחירה יש לבצע בהתאם לגודל החדר, כשהשאיפה היא לחסוך מה שיותר מקום, ואם אפשר – לעבור לעבוד עם שולחנות מתקפלים. בנוסף, מומלץ לבחון היטב את סט הכיסאות שמתקבל יחד עם השולחן ולענות לעצמכם האם הוא תואם לו בצורה ובגוון. מאד חשוב לבחון כמה סטים של חדרי ישיבות ולבחור בזה אשר מתיישב טוב יותר מכל עם העיצוב הקיים בחדר הנוכחי המיועד למטרות אלה.