1-34

טיפים לבחירת ריהוט משרדי

כאשר אתם שואפים לבחור ריהוט משרדי, יש לבחון אותו על פי 2 מאפיינים: הדקורטיבי והארגונומי. בעוד הראשון בוחן את עיצוב הריהוט והתאמתו לתפאורת החדר, השני בוחן את ההתאמה הפונקציונאלית לעבודה. חברת מחשבים לא יכולה להכיל ריהוט דומה למשרד שיווק ופרסום בו רוב העובדים לא נעזרים במחשב באותה רמת תכיפות. בעוד במשרד הראשון הריהוט צריך להיות מתאים לישיבה ארוכה וממושכת, הריהוט מהמשרד השני צריך להיות מעוצב באופן חד ומתאים לחדר ולשדר חמימות ללקוח המתארח. להלן מספר טיפים לבחירת ריהוט משרדי המתאים לתחנות עבודה שונות.

בחרו ריהוט משרדי המספק יציבה נכונה לכל עובד ועובדת

אין הכוונה שתמדדו את גובהם והרגלי ישיבתם של העובדים, אבל כן ניתן לצפות בסרטוני הדרכה כלליים העוסקים בארגונומיה ולהבין מהן הדרישות. כך, למשל, שולחן עליו מונח מסך מחשב צריך להיות גבוה, והכסא מולו עם אפשרות להנמכה (למשל כסא גלגלים עם ידית בוכנה). בדרך זו מול העובד ייראה מסך גבוה יותר מקו הסנטר שלו וזה מה שנדרש בשביל למנוע פזילה וגב כפוף. אם אתם יודעים שהמשרד נועד לישיבה ממושכת, ולא לאתנחתאות רגעיות לפני יציאה למכירות, זהו סטנדרט הריהוט המקובל מבחינה ארגונומית.

ריהוט משרדי מעוצב

היצמדו לתבניות דקורטיביות קבועות

כאשר אתם בוחרים ריהוט משרדי אל תנסו לשנות צבע של כסא או שולחן באופן יחידני. יש סיבה למה הם היו שם: הם התאימו לצבע ולצורה בהם עוצב המשרד. אתם צריכים להשיג שולחן משרדי וכסא אשר יתאימו לתפיסת העיצוב הזו. זהו הסוד של משרדי המכירות החמימים אשר שומרים על חמימות ותחושה ביתית מול הלקוחות.

בחרו תכולת אחסון משרדית אשר מתאימה לסוג המשרד

אם אתם צריכים מדפים לארכיון אך המשרד משמש בית מלאכה או פס ייצור, אינכם צריכים ספרייה מעובה היטב כמו במשרדי רואי חשבון או עורך דין, אלא גנזך קטן שיכול להיות ממוקם גם במחסן המשרדי. לעומת זאת, בבתי עסק שמספקים אישורים וניירות, כמו אלו אשר ציינו כעת, ישנה חשיבות מכרעת לגודל הגנזך ולהצבתו בעמדה של מזכירה שהיא מנהלנית אקדמאית. לכן, כשאתם בוחרים ארכיון בריהוט משרדי, ודאו שהוא מתאים לסוג המשרד אותו אתם מנהלים על מנת להקל על האחראי/ת עליו בתפעולו.

ראו גם: כסאות משרד