ריהוט משרדי מודולרי יוקרתי

כסאות משרד איכותיים

כאשר אתם מתכננים הצבת כיסאות חדשים במשרד, מומלץ להתעמק בעיצובים חדשים ובפונקציות עדכניות שמציע כל אחד מהם. בגדול, ניתן להצביע על מגמות כלליות שיסייעו לכם לבחור את רכיב הישיבה שלכם בהצלחה. ראשית כל, כיסאות משרד צריכים לשרת נאמנה את הפעולה לשמה הם נבחרו. לדוגמה, אם הם מיועדים לעבודה מול מחשב, בין שלכם ובין על מנת להציג משהו לאורחים, עליהם להתאים לישיבה מול מחשב, לא להיות גבוהים כמו כסאות דלפק ולא נמוכים כמו שרפרפים והדומים ללא משענת. אם הכיסאות נועדו לפינות המתנה וללובי המשרדי, הם צריכים להתאים לשולחנות אשר תבחרו לאזורים הללו מבחינת יציבה. כמובן שעליהם להתאים לעיצוב החלל.

כסאות לפינות המתנה ולאורחי המשרד

חשוב לציין כי אלו 2 סוגי כיסאות. הראשונים מיועדים לפינות המתנה, והשניים לשהות בחדרי העובדים כאשר הם יהיו זכאים להיכנס לשם. בשני המקרים חשובה מאד ההתאמה לשולחן. במקרה הראשון אלו צריכים להיות כיסאות משרד נמוכים בהתאמה לשולחן המתנה סטנדרטי, ובמקרה השני עליהם להיות גבוהים כך שיתאימו לשולחן מחשב בעל ממד גובה ממוצע. מאד חשוב לעצב את הרכיבים הללו בהתאם לעיצוב החלל. אם הוא מעוצב בסגנון עץ, יש לבחור כיסאות משרד בעלי צבע וצורה תואמים, ואם הם מעוצבים בסגנון לבן מודרני יש לבחור את מה שהכי מתאים בזווית העין.

כיסאות למנהלים ולעובדים במשרד

כיסאות אלו הנם כסאות בוכנה בני 5 גלגלים עם אופציה להגבהה, הנמכה, שיפוע או הצבת משענת הכסא בזווית ישרה. ההבדל בין כיסאות משרד לעובדים לבין כיסאות משרד עבור מנהלים הוא בדרך כלל בגובה המשענת. כיסא מנהלים מכיל משענת גבוהה יותר. מעבר לכך, מדובר בכיסאות ארגונומיים לחלוטין, המאפשרים להתאים את גובהם על פי גובה השולחן. בדרך זו כל עובד יוכל להציב את הכיסאות כך שהיציבה מול המחשב תהיה נכונה ולא תגרום לבעיות פיזיולוגיות שונות.

בחירת כיסאות משרד בהצלחה

את בחירתם של כסאות משרד, כפי שלמדנו, יש לעשות בהתאם לעיצוב חלל המשרד, ובהתייחס לארגונומיה של הפעולה הנדרשת. כיסאות, בכל מצב, צריכים להיות מבוססים על גובה רציונלי לשולחן שמיועד עבורם. במקרה הספציפי של עבודה מול מחשב עליהם להגיע לגובה שיספק יציבה בעבודה ממושכת, ויספק גם יכולת תנועתית באמצעות גלגלים.