ריהוט משרדי מעוצב מבית פז

כל מה שצריך בריהוט למשרד שלך

כמי שאחראיים על תחזוקתו של משרד פעיל, חשיבותו של ריהוט משרדי משמעותית מאד עבורכם לפעילות יעילה בתוכו. כאן תוכלו לקבל את כל המידע על ריהוט למשרד שיתאים לחדרי העבודה שלכם באופן חסר תקדים. בכך, תוכלו להבטיח כי כל חדר במשרד יזכה למקסימום איכות שתוביל למקסימום נוחות ויעילות בעבודה.

ריהוט לחדר ההמתנה

בחדר ההמתנה כדאי להציב ספת 2-3 מושבים או לבחור בפינת המתנה שלמה הכוללת 2 ספות ל- 4-6 יושבים בשילוב שולחן נמוך. מומלץ לשלב בחדר ההמתנה גם מעמדי עיתונים. בצדיה, אנו ממליצים לשים כסאות בודדים לשימוש ממתינים יחידים. בכך, תקיימו את כל הצרכים לאספקת ריהוט יוקרתי למשרד עבור הממתינים לכם. במידה ואין לכם פינת המתנה, אך יש בחזקתכם שטח חיצוני כמו פתיו או רחבת כניסה, מומלץ לנצל אותם ולהפוך אותם לאזור ההמתנה, בו תוכלו להציב ספסלי מתכת וריהוט גן שישמשו ריהוט משרדי  עבור אוכלוסיית הממתינים.

ריהוט לאורחי המשרד

ריהוט משרדי המיועד לאורחי המשרד הנו נושא שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים ריהוט למשרד. בחדרי העובדים והמנהלים השונים כדאי להציב כמה כסאות אורח. בדרך כלל מומלץ למקם אותם מול עמדות המנהלים או העובדים, אשר מיד נפרט עליהם. חשוב לציין כי אין לבחור כסאות אורח ככסאות עבודה מול מחשב. זה לא נכון ארגונומית ועלול לפגוע ביציבת העובד.

ריהוט לחדרי עבודה: עובדים ומנהלים

במידה ומדובר על חדר בודד, מומלץ להציב בו שולחן מנהלים בגודל בינוני, ומאחוריו כסא ייעודי לעבודה מול מחשב עם בוכנת הגבהה וגלגלים. במידת הצורך, הוסיפו ארון, מזנון, סט מדפים או כל פריט ריהוט משרדי יוקרתי כזה או אחר שעשוי לענות על הצרכים שלכם.

ריהוט לחדר המזכירה

ריהוט משרדי זה מבוסס על שולחן מזכירה ארוך שיכשיר עבודה עם 2 מסכים בעת הצורך ויכיל עמדה לטלפון, למקלדת ולעכבר. ליד השולחן – טוב תעשו אם תציבו מדפים לארכיון. כעסק פעיל, חשבוניות, קבלות, תעודות מלאי ומשלוח הם מסמכים שייערמו מהר מאד על שולחנותיכם. לחלקם תזדקקו ממש בשלוף, ולכן מדפי מתכת סגורים ונשלפים יאפשרו לכם להגיע לכל מסמך בקלות רבה. חשוב לדאוג למזכירה לסט כסאות ארגונומי ייעודי.
כשאתם בוחרים עיצוב ריהוט משרדי יוקרתי חשוב להיצמד למבנה החדר ועיצובו ולהיעזר בהדמיות מחשב לתוצאות טובות!ריהוט משרדי

שולחן המתנה עגול לאורחים  כורסאות לחדר ההמתנה כחלק מריהוט המשרד