מחיצות אקוסטיות למשרד

מחיצות אקוסטיות למשרד

מחיצות אקוסטיות פותרות לא מעט בעיות תעסוקה בחיי היום יום. באמצעותן ניתן לתת שיעורים פרטיים בבתים רועשים בהם יש כלבים או תינוקות. כמו כן, מחיצות אקוסטיות משמשות גם לצרכים חיצוניים. הן מותקנות בחצר כהתקנים ארעיים כשיש פרצה בגדר בשביל למנוע מחיות מחמד לברוח. היתרון שלהן הוא שהן מחיצות אקוסטיות מתקפלות: ניתן לקפל אותן ולאחסן בצדי הבית או המשרד בקלות. כמו כן, אם אתם גם בעלי בית וגם בעלי משרד, אתם יכולים לנצל את יתרון הניידוּת של המחיצות ולהוביל אותן מהבית למשרד וחוזר חלילה.
מבנה של מחיצה אקוסטית
מחיצה אקוסטית מכילה רגלית עבה וקשה בחלק התחתון ליצירת יציבה הרמטית. במעלה החלק העליון ישנן 2-3 פלטות מתקפלות בצורת אקורדיון. הפלטות הללו נמתחות וננצרות ובכך יוצרות קיר. מחיצה אקוסטית מכילה גם מנגנון הפוך לפיו ניתן לשחרר את הנצרה ולקפל בחזרה את המשטחים לקראת אחסונהּ במקום צדי.
שימושי המחיצה האקוסטית
מתן שיעורים פרטיים בבית הלקוח, מתן שיעורים פרטיים בביתו של המורה, יצירת מרחב עבודה מאולתר במשרד בו לא ממהרים לחלק לחדרים את המתחם, השלמה בחצרות של בתים את פרצות הגדר או החומה. מחיצות אקוסטיות משלימות, למעשה, גם פערים בתחום העבודה האינטימית ממועטת המשתתפים, וגם בנושא הגדרת שטחים חיצוניים יש לה לא מעט שימושים. מחיצות אקוסטיות טובות לכל מי שמעוניין ליצור מרחב אינטימי בשניות ספורות, וגם לבטל מצב זה בהינף יד. מצוין למשרדים, מורים פרטיים, עובדי חקלאות, ועוד רבים וטובים הזקוקים לרכיב שיסגור זמנית אזור פתוח.


שאלות ותשובות בנושא מחיצות אקוסטיות למשרד

על מנת לבחור מחיצות אקוסטיות למשרד בצורה נכונה ולטווח הארוך חשוב לדבוק במספר פרמטרים כגון בחירת מוצרים רק מחומרי גלם איכותיים, בדיקת אחריות על המוצרים ובדיקת איכות השירות אשר הספק נותן במקרה הצורך.

היום קיים מגוון גדול מאד וסוגים רבים של מחיצות אקוסטיות למשרד, בין הסוגים השונים ניתן למצוא – מחיצות אקוסטיות למשרד מזכוכית, מחיצות אקוסטיות למשרד מותאמות אישית, מחיצות אקוסטיות הפרדה נמוכה או גבוהה, מחיצה אקוסטית ריבוי מושבים ועוד.

הריהוט של חברת פז הוא נוח מאוד לשימוש זאת משום שהרהיטים מציעים פתרונות אחסון מגוונים, למטבח, למשרד ולחדרי הישיבות, כמובן שהכל נעשה בהתאמה אישית ובהתאמה לתכנון האדריכלי של לקוחותינו.