552

מחיצות משרד ליצירת תדמית עסקית

מחיצות משרד מאד כדאי לבחור בהתאם לאמות מידה מקצועיות. חשוב לציין כי השימושים שלהם סובבים סביב 2 נושאים עיקריים: מתן שיעורים פרטיים במשרדים המשמשים כמתחמי לימוד וחלוקת מתחם של משרד גדול לחדרים מבלי לבנות שם באופן קבוע. מחיצות משרד נבדלות זו מזו בהיבט העיצובי: הצבע שלהן שונה וגם הטקסטורה החיצונית של הקירות. גם צורת הקיר שיוצרת כל מחיצה לא אותו דבר. ישנן מחיצות שגורמות ליצירת קיר בעל סממנים עגולים מעט, וישנן מחיצות שיוצרות צורה בה אלמנט המלבן נראה היטב ומודגש היטב. לכן, מומלץ לתכנן היטב כיצד אתם רואים את חזונו העיצובי של המתחם המשרדי שלכם ועל בסיסו לבחור מחיצות תואמות.

שימושי המחיצות בפועל

מתן שיעורים פרטיים במשרד, ויצירת סביבת עבודה מחלקתית מעוטת משתתפים מבלי לבנות חדר. שימושים אלו צריכים לרמוז לכם על מבנה המחיצה הרצוי. במחיצה המשמשת לשיעורים פרטיים מומלץ שתהיה אקוסטיקה טובה, גובה ראוי של הקיר ותחושת יצירת אינטימיות מסוימת. במחיצה שייעודה הוא יצירת קבוצת עבודה קטנה חשוב שתהיה תשתית להטמעת שולחנות מתקפלים בחלק הפנימי של הקיר. על התשתיות הללו להתהוות בהתאם לכמות העובדים בקבוצה הסגורה.

מבנה המחיצות הארעיות

המבנה מבוסס על 3 פלטות אקורדיון הניתנות לנצירה. ניתן לנצור כך שייווצר קיר אחד גדול, או 3-4 קירות קטנים מאונכים זה לזה. במילים אחרות, מחיצות יכולות ליצור קיר של חדר או את כל החדר, תלוי מה בוחרים. חשוב לבחור במבנה חסכוני אשר גם יקיים את כל התמורות הפונקציונאליות המיועדות לו. כמו כן, חשוב שהמבנה יתכתב עם העיצוב שתכננתם וגיבשתם למתחם. במידה והמבנה הסופי של מחיצות משרד יוצר צורה שחריגה בנוף המתחם, יש לשאול את עצמכם אם זהו הדגם המתאים, ובמיוחד אם המחיצות נועדו להישאר באופן קבוע בחלל.

התאמת מחיצות משרד לחללי עבודה

מאד חשוב לבחור מחיצות משרד אשר יממשו את הייעוד שלהן כאמצעים מבודדים. מחיצות אקוסטיות בולמות רעשים, מחיצות גבוהות יוצרות אינטימיות כמו של חדר קבוע, וכד’. מאד חשוב לבחור את המחיצות למשרד אשר יסבו לכם את המטרות לשמן תכננתם לרכוש אותן. לשם כך, מאד חשוב להתייעץ עם יועץ ארגונומי משרדי אשר יסייע לכם לבחור את ההתקנים הרלוונטיים ביותר.