10

ריהוט וציוד משרדי חדש – כל מה שעסק חדש צריך

מתחילים לעבוד במשרד חדש? על תכנון הריהוט המשרדי כבר חשבתם? אתרים של חברות ריהוט משרדי הם המקומות האידיאליים להתחיל לחקור זאת וגם לסגור את התכולה העתידית שתשמש אתכם. רק שם הריהוט אינו מקרי אלא מודולרי וארגונומי, כלומר מותאם בדיוק לעבודה מבחינת יציבה, נוחות ופונקציונאליות. בנוסף, שם תוכלו להגדיל את סיכוייכם למצוא ריהוט למשרד שיבטא את עיצובו בדרככם.

פינות המתנה מדוגמות לפנים וחוץ המבנה

אם חדר ההמתנה שלכם הוא חלק מהמשרד, כלומר ממוקם בתוכו, מומלץ לרכוש ריהוט משרדי המיועד לחדר המתנה: ספה, או 2 ספות, כסאות בודדים ייעודיים להמתנה, שולחנות נמוכים ועזרים נוספים על פי הצורך. ניתן לחילופין לרכוש פינת המתנה שלמה עם הספות והשולחן מוכנים. במידה ואזור ההמתנה הוא חיצוני – יש לרכוש ריהוט גן תואם שישמש כפינת המתנה.

ריהוט משרדי מדהים מבית פז

ריהוט יוקרתי לחדרי העובדים והמנהלים

בחדרי העובדים והמנהלים חשוב לבחור ריהוט משרדי שישדר סטייל וגם ישמש את העובדים בדרך הטובה ביותר. מומלץ לבחור עבור כל חדר כזה שולחן מחשב רחב המאפשר עבודה עם 2 מסכים בעת הצורך. כמו כן, יש לרכוש כסאות בוכנה גלגליים המתבססים על 6 גלגלים ואפשרות להגביה את גוף הישיבה ולהטות את המשענת. זה יאפשר עבודה ארגונומית עם יציבה נכונה, כלומר תעסוקה בטוחה בכל חדרי העובדים במשרד.

ריהוט יוקרתי לחדר המזכירה

את המזכירה יש לצייד עם ריהוט יוקרתי למשרד המבוסס על שולחן עבודה רחב עם 1-2 מסכים והצבת עמדת טלפון וציוד משרדי. כמו כן, יש להתאים לאותו שולחן כסא ארגונומי המבוסס על 4 גלגלים ובוכנה. מומלץ להציב בחדר מדפי מתכת נשלפים לתיוק מסמכים שיישמשו כארכיון החשבוניות ותעודות המשלוח של המשרד. בכך, יוכל המשרד לנהל תיקי לקוחות ללא דופי.

ריהוט משלים

כסאות אורחים בחדרי העובדים, סט מדפים לעובד ולמנהל, סט מחיצות להפרדת מתחם עבודה גדול במקום חלוקה לחדרים, סט מחיצות להפרדת שולחן לעמדות עבודה נפרדות, ועוד. הריהוט המשלים מכסה את כל מה שלא חשבתם עליו בתחילת התכנון, ויוצר סביבת עבודה מותאמת לדרישותיכם. בכך, ריהוט משרדי משמש אתכם בצורה הטובה ביותר ומספק מענה מהיר לכל דרישה שתגלו כי נצרכת בסביבת העבודה שלכם.