3

פריטי ריהוט משלים למשרד

כל משרד זקוק לפריטי ריהוט משלים למשרד, וריהוט משלים יכול להיות תוספת לריהוט קיים או רכיב ריהוט בפני עצמו שישלים רכיב ריהוט שאינו מספיק או שיכול היה להיות מתאים יותר לאחר מחשבה שקולה יותר ופזיזה פחות. תעשיית הריהוט המשלים אינה יקרה, בשונה מזו המשווקת ריהוט רגיל וסטנדרטי, ומתאימה גם למי שמעוניין להשביח את רכיבי הריהוט הקיימים מבחינה עיצובית וגם לשפר את תפקודם מבחינה פונקציונלית. להלן כל העצות שלנו לריהוט משלים מהסדרות הטובות ביותר!

כיסויי ספות וכסאות

אם המשרד שלכם לא ממוקם בקומה ה- 11 בבניין במרכז הארץ אלא בצמוד לקרקע במושב חקלאי או בעיבורה של עיר, מי כמוכם יודע כמה אבק מצטבר על הרהיטים, וכמה לכלוך הבית סופג גם כשמדובר באיטום איכותי. בדיוק בשביל זה תצטרכו כיסויי רהיטים שלא רק שישמרו על הרהיטים שלכם מאבק, הם גם ישמרו על עצמם בשל כך שהם עשויים ממיקרופייבר, בד ייחודי במינו המסוגל לדחות אבק! כך, גם הרהיט וגם הכיסוי נשארים נקיים, וזו גם הזדמנות לעצב מחדש את אזורי הישיבה במשרד באמצעות כיסויים צבעוניים, דקורטיביים ויפים.

הרחבות לשולחנות

מי כמוכם יוד שלעתים נאלצים להשתמש בשולחן קטן ממה שהיינו רוצים שיהיה לנו באמת. בדיעבד, הכי טוב – לקנות שולחן נפתח, אבל בהינתן שהשולחן בעל גודל קבוע וקטן ניתן לקנות הרחבות לשולחן – שהן פשוט פלטות ישיבה שולחניות זעירות להצמדה לשולחן. ניתן להתאים אותן על פי גובה השולחן ועובי הפלטה העליונה שלו.

מגירות תיוק

בעידן המודרני – יש פחות ביקוש למוצר המסמל יותר מכל שימוש בנייר חי, אבל עובדתית יש עדיין משרדים בהם שולחן המזכירה והמנהל מוצף בניירת. עם מגירות תיוק אתם יכולים לשמור על שולחן נקי לאורך זמן, ויש אפילו מגירות בהן התיקיות ממוספרות, או מוטבעות אל”ף בי”ת או ABC, מה שיכול לסייע לכם להתמצא באיתור המסמך אותו אתם מתייקים.

מחיצות ליצירת שקוביות (קיוביקים)

שימושי ביותר עבור משרד המבקש להתייעל מחד, ולייצר עוד חדרים לעובדים החדשים מאידך. בשונה מיציקת קיר גבס או בטון, ורכישת דלת, כאן מדובר על התקנת 3 פאנלים לחדר, בגובה 3/4 ללא צורך בדלת. חוסך עלויות, ויוצר יש מאין חדרים חדשים.