5

ריהוט משרדי איכותי – טיפים והמלצות

אם אתם מתחקים אחר ריהוט משרדי ברמה אחרת, הרשו לנו להמליץ על מגוון תכולות משרדיות העשויות להתאים למשרד עליו אתם אחראיים. מיפינו את המשרד לנקודות סדורות, על מנת לאפשר לכם לבחור בקלות את התקני הישיבה והאחסון הרלוונטיים לכם ביותר.

חדר ההמתנה

ריהוט משרדי לחדר ההמתנה לא נשכח שאתם צריכים לתת לממתינים שלכם את התחושה שהם חשובים, ואתם לא יכולים לחכות לשרת אותם. את זה עושים על ידי עיבוי נכון ומושקע של החדר בהתקני האירוח הבאים:ספות רחבות, מולן עמדה עם מראה גדולה על הקיר (ואם זהו חדר המתנה קטן, אז מראה גדולה באופן פרופורציונאלי לממד הקיר), וליד הספות – עמדות לעיתונים. מוטב לבחור בחדר שיש בו נקודות חשמל ולרכז את התקני הישיבה בסמוך אליהם על מנת ליצור תשתית לחיבור טלפונים ניידים לרווחת הממתינים.

ריהוט משרדי איכותי - פז ריהוט למשרד

חדר המזכירה

בבחירת ריהוט משרדי בחדר המזכירה מאד מומלץ להציב את גנזך החברה או המותג אותם אתם מנהלים, שם יאוחסנו כל התכתובות והחשבוניות מול הלקוחות ומסמכי ההתקשרות מול הספקים. בחדר המזכירה חשוב להציב גם שולחן מחשב, או שולחן המיועד לעבודה עם 2 מסכים. יש לדאוג לשולחן כתיבה ייעודי לעבודה עם מחשב, לעבות את המקום בריהוט של כסא משרדי יפה ונוח ייעודי לכך.

חדרי העובדים/מנהלים

בבחירת ריהוט משרדי לחדרים אלו, שהם חדרי העבודה העיקריים במשרד, יש להציב עמדות עבודה. אם חלק מעמדות העבודה לא נמצאים בחדרים אלא במחיצות ניידות במתחם גדול, ניתן לעבות אותן באמצעות שולחן משרדי להברגה לדפנות. כמו כן, כדאי לדאוג להצבת התקני אחסון כגון ארון ושידות לאחסון ציוד עבודה קבוע וחפצים אישיים.

חדרי ישיבות

בבחירת ריהוט משרדי לחדרי ישיבות אנו ממליצים לשים שולחן רחב יריעה המשמש לכינון הישיבה. ניתן להציב גם כסאות תואמים. אנו ממליצים לבחור כסאות דקורטיביים ולא ארגונומיים מבוססים על גלגלים, גם על מנת לחסוך מקום וגם על מנת ליצור חדר ייצוגי. בחדר הישיבות נהוג לארחו אורחים ומשקיעים מבחוץ, ולכן חשוב לשמור על חדר בעל עיצוב מכובד ומייצג. חדרי ישיבות אשר עיצובם ברמה גבוהה מייצרים תחושה טובה בקרב אורחים, ובכך גורמים למשרד שלכם לייצג אתכם במלוא הכבוד הראוי. אנו ממליצים לעבות את החדר בשידה לחיבור אלקטרוניקה על מנת שניתן יהיה להקרין במקום מצגות באמצעות חיבורים שונים כמו HDMI, סקארט, USB, וכד’.