ריהוט משרדי מודולרי יוקרתי

ריהוט משרדי מודלורי יוקרתי

זקוקים להתקני ריהוט משרדי יוקרתיים וייעודיים למשרדכם? מעוניינים בריהוט נוח אשר יקל מאד את מציאות העבודה בו? כאן תוכלו להתעדכן אודות אסופת ריהוט המשרד העכשווית אשר אקטואלית לשנת 2018. ריהוט משרדי יוקרתי חדש ניתן לבחירה בכל התחומים, החל מחדרי הפרט ועד חדרי הישיבות, החל מחדרי העובד ועד פינות ההמתנה בצדי המשרד. בואו להתחדש בריהוט משרדי מן המעלה הראשונה לחדרי העבודה שלכם!

שולחנות דיונים מפוארים

בואו לרכוש שולחנות ישיבות ודיונים מזכוכית, פורניר או פורמייקה, עם פרזול בוטיק ומנגנונים ייעודיים לישיבות, כמו נקודות עגינה לחשמל ולמחשב. שולחנות אלו יכולים להירכש עם סט כסאות תואם. ניתן לרכוש את השולחן בודד ואת הכסאות בנפרד על פי הצורך. שולחנות דיונים מונגשים לבעלי משרדים במגוון רחב: עגולים, מלבניים, קטנים וגדולים.  ריהוט משרדי מסוג זה מומלץ לבחור על פי צרכי הישיבה ובהתאם לעיצוב החדר והסמוכים לו.

ארונות משרדיים

בתחום זה, מקובל לבחור אותם כשהם עשויים מפורניר או מפורמייקה. במקרים מיוחדים יש לבחור ארונות מתכת, למשל כאשר זו עמדת המזכירה ומדובר בעמדת תיוק ייעודית של מסמכים. במקרה זה, יש לבחור ארונות ייעודיים לתיוק, אשר הם בדרך כלל ארונות מתכתיים. בחדרי העובדים והמנהלים, ארונות משרדיים  מפורניר ופורמייקה בצבעי עץ כהים ובהירים הם שייבחרו בדרך כלל. ניתן לעצבם גם במרקם צבעים מודרני סובב לבן. חשוב לזכור כי עיצוב הארונות יושפע מהריהוט המשרדי אשר נמצא במשרד ומהתדמית שאותו ריהוט משדר.

כסאות מחשב ומנהל

אלו כסאות עם 6 זרועות גלגלים ובוכנה. חלקם מגיעים עם משענת וחלקם בלעדיה. המשותף לכולם – הבוכנה שמאפשרת הגבהה של גוף הישיבה. מאד חשוב להיצמד אך ורק לכסאות הללו כשמדובר בעובדים פעילים, משום שכל כסא אחר יהיה לא ארגונומי ועשוי ליצור בעיות יציבה כשיושבים מול מחשב באופן ממושך. ריהוט משרדי צריך להיות עיצובי אבל גם בטיחותי.

חדרי המתנה חיצוניים ופנימיים

במקומות מסוימים – ישנם משרדים בהם קיים גם מתחם חיצוני להמתנה. שם, מאד חשוב לשים לב למה שבוחרים, ולוודא שמדובר על ריהוט גן ולא על ריהוט המתנה רגיל לחדרי המתנה. בחדרי המתנה רגילים, פנימיים, יש לבחור רהיטים למשרד אשר ייעודיים לכך: ספות, או פינת המתנה קומפלט הכוללת 2 ספות ושולחן. ניתן לצרף כסאות המתנה בודדים ו- FACILITIES נוספים על פי הצורך.

ארון משרדי מודולרי יוקרתי כיסא מנהלים מודולרי יוקרתי