5

שולחנות משרדיים דקורטיבים

שולחנות אלו משמשים את כל באי המשרד, אורחים ממתינים, עובדים ומנהלים כאחד. אם אתם נמצאים בתהליך בחירת הרהיטים למשרדיכם, מומלץ ללמוד על סוגי השולחנות שרצוי לספק להם, ולתכנן היטב את הצבתם. שולחנות המשמשים במשרד הם שולחנות בוטיק מן המעלה הראשונה אשר מספקים יציבות, ארגונומיה נכונה ושדרוג משמעותי לעיצובו של כל חלל במשרד.

שולחנות המתנה

שולחנות אלו משמשים את האורחים במשרד אשר ממתינים בחדר הכניסה. עליהם ניתן להניח עיתונים או להניח את חפצי הכיס לאחר הישיבה: טלפונים ניידים, צרור מפתחות, ארנקים וכד’. מומלץ מאד לבחור שולחנות המתנה בהתאם לחזון עיצוב חדר ההמתנה שלכם. ניתן לבחור שולחנות עגולים או מרובעים, מעץ או מזכוכית, ויש אפילו שולחנות מתכתיים בעיצובים מיוחדים. מבני השולחנות: נמוכים, קטנים, על פי רוב מספיקים לאדם בודד. צורתם: עיגול, אליפסה או מרובע.

שולחנות מנהלים

שולחנות המשמשים את עובדי המשרד הקבועים אשר קיבלו חדר עבודה משלהם ואינם נמצאים במחיצות וקיוביקים למיניהם. עבור האחרונים ישנן פלטות עץ אותן ניתן להטמיע על גוף המחיצה. ככל שמדובר בחדר עבודה קבוע, השולחנות שנדרשים הם שולחנות מנהלים. ניתן לבחור שולחן מנהלים מעץ או מזכוכית. תיאור קצר של הרהיט. גובה: גבוה. משמשים לאירוח 2-3 איש. מיועדים לתכולה של מנהל: ציוד משרדי, מסך מחשב וחיבורי חשמל שונים. לעתים ישנה כוננית בתחתית השולחן או בחלק העליון שלו.

שולחנות משרדיים לכל מבנה – טיפים כלליים לבחירה

תמיד תבואו עם תבנית עיצוב מגובשת בטרם הבחירה. תמיד תבחרו שולחנות משרדיים על פי התבנית המגובשת עמה הגעתם. תמיד מומלץ להתייחס לגודל החדר ולבחור שולחנות בהתאם אליו. אם יש שולחן עבה שצפוי להיות בולט בחדר – מומלץ לשים אותו בחדר גדול ולא קטן. אם יש שולחן עם פלטה דקה שניכר כשולחן קומפקטי, מוטב שהוא יהיה בחדר קטן. רק כך תהיה השפעה עיצובית של השולחן על כל חדר. מומלץ לרכוש על פי הייעוד: אם השולחן הוא שולחן מחשב, רק שולחן שיתאים ארגונומית ליציבה של העובד יהיה השולחן המתאים. אם זהו שולחן המתנה, חשוב לבחור אותו בהתאם למה שאתם מבקשים שיתהווה בחדר: שולחן עם מעמד לעיתונים, שולחן קריאה וכתיבה, וכד’.