5

שולחנות משרדיים מעוצבים

השולחנות המשרדיים שימשו מאז ומעולם כרהיטים מרכזיים בחדרים בהם הם הוצבו. לכן, מאד חשוב לבחור בזהירות וביסודיות את רכיבי הריהוט הללו. כשפונים לבחירת שולחנות משרדיים, חשוב להתייחס למספר נושאים חשובים: ראשית כל, עיצוב החלל. יש לתכנן אותו מראש בהתאם לפרמטרי צבע וצורה שאתם מצפים שהרהיטים בו ייראו. בהתאם לכך, יש לחתור לבחירת רהיט שמראהו עולה בקנה אחד עם החזון שלכם. שנית, יש להיצמד לכללי הארגונומיה ולבחור רק שולחנות משרדיים ייעודיים, אשר מיועדים לפעילות שנדרשת מהם: להיות שולחנות מנהלים, להיות שולחנות המתנה, וכד’.

שולחנות עבור חדרי מנהלים

שולחנות אלו משמשים חדרי מנהלים ועובדים קבועים אשר להם ישנו חדר קבוע שאינו מחיצה ואינו מבנה ארעי או מחולק. שולחנות משרדיים מעין אלו מאובזרים בדרך כלל בשידת מגירות מחוברת או במדפי כוננית פתוחים. השולחן מכיל ספייס רחב וגדול אשר מספיק להצבת מחשב, ציוד משרדי וחיבורי חשמל. לעתים, ישנם שולחנות משרדיים גדולים מהרגיל המשמשים לעבודה עם 2 מסכי מחשב. מבנה כללי: רוחב – רחב, גובה – גבוה, עיצוב – עץ או זכוכית. ניתן לרכוש שולחן העשוי מכמה חומרי ייצור בחלקים שונים שלו.

שולחנות עבור פינות המתנה

שולחנות משרדיים אלו משמשים את כל מי שממתין לכם במשרד בטרם נכנס אליו, ועל כן שוהה בחדר המתנה. השולחנות הללו משמשים לקריאה, כתיבה, הנחת עיתונים והנחת חפצים אישיים של האורחים. תיאור כללי: רוחב – צר, גובה – נמוך, חומרי ייצור: זכוכית או עץ, לעתים גם מתכת. שולחנות אלו על פי רוב מכילים מראה זעיר ביחס לשולחנות משרדיים אחרים, אך הם בדיוק אלו שנדרשים בשבי להקל על האורחים ואף לגרום להם לעדנה כשהם שוהים בחלל ההמתנה בטרם יפגשו אתכם.

בחירת שולחנות משרדיים לכל חלל במתחם העבודה

בחירת שולחנות משרדיים צריכה להתבצע בהתאם לכמה אמות מידה: התאמה לייעוד העבודה – שולחן מחשב צריך להיות בגובה מתאים, אשר יספק את העובד ולא יצריך אותו להגביה את מסך המחשב בשביל להשיג יציבה נכונה. שולחן של פינת המתנה צריך להיות קטן וקומפקטי. במתחם המתנה גדול רצוי להציב 2-3 שולחנות המתנה מעין אלו, עם ספות וכסאות בוטיק מסביבם. בשני המקרים חשוב להיצמד לחזון העיצובי שלכם ולבחור שולחנות משרדיים התואמים אותו בצבע ובצורה.