ארונות פורניר וצבע למשרד

ארונות פורניר וצבע

אם גם אתם מעוניינים לקבל לידיכם ארונות משרדיים מעוצבים אשר ישפרו לאין ערוך את עיצוב המשרד, אנו ממליצים על ארונות צבעוניים מבוססי פורניר. למי שלא מכיר, הפורניר הוא אותו חומר מחוספס שמופיע ברוב דלתות העץ והאלומיניום, אשר יוצר מצג שווא של עץ, כשלמעשה מדובר רק בקליפה. מטרת החומר – לצפות את המוצר עליו הוא שומר וגם לשפר אותו ברמה הדקורטיבית. ארונות פורניר וצבע מותאמים במיוחד עבור המשרד שלכם.

מבנה ארון הפורניר

הוא עשוי להיות מעץ או ממתכת כלשהי, כששכבת הפורניר היא הקדמית ביותר גם על הדלתות וגם במעבה הארון. ארונות פורניר למשרד יכולים להתגבש בעיצוב כוורתי אחד ליד השני, או בעיצוב בודד של 1-2 ארונות לכל היותר. בארונות אלו ניתן לספק פתרונות אחסון למזכירויות, לעובדים ולמנהלים ולבטא שלל של צרכי אחסון שהיו נדרשים קודם לכן. זהו ארון שמשמש לתיוקים, אחסון נייר ואחסון חלקי חילוף ממשיים, לרבות ציוד משרדי מכל הסוגים.

בחירת ארון הפורניר

את ארונות הפורניר אנו ממליצים לבחור על פי אמות מידה דקורטיביות ופונקציונאליות כאחת. בתחום הדקורטיבי, מאד חשוב לשים לב לצבעים המושלים בחדר, ולצורות הנפוצות בו, ולבחור ארון פורניר בהתאם. ארונות פורניר וצבע נדרשים לבחירה נכונה על מנת שהחדר אותו תעצבו ישפר לאין ערוך את האופן בו הוא נראה. מבחינה פונקציונאלית, זכרו כי לא כל עובד דורש את אותם צרכים. מזכירה צריכה עמדת תיוק בארון. מנהל יצטרך עמדות לקלסרים וספרים עבי כרס, ועובד מן המניין יזדקק למדפים לאחסון ציוד אישי לרבות כלי משרד אישיים.

שאלות ותשובות בנושא ארונות פורניר

על מנת לבחור  ארונות פורניר בצורה נכונה ולטווח הארוך חשוב לדבוק במספר פרמטרים כגון בחירת מוצרים רק מחומרי גלם איכותיים, בדיקת אחריות על המוצרים ובדיקת איכות השירות אשר הספק נותן במקרה הצורך.

היום קיים מגוון גדול מאד וסוגים רבים של ארונות משרדיים, בין הסוגים השונים ניתן למצוא – ארונות פורניר למשרד, ארון פורניר עם מספר דלתות, ארונות משולבים, ארונות פורניר יוקרתיים, ארונות בשילוב עץ, ארונות בשילובי צבעים ועוד.

הריהוט של חברת פז הוא נוח מאוד לשימוש זאת משום שהרהיטים מציעים פתרונות אחסון מגוונים, למטבח, למשרד ולחדרי הישיבות, כמובן שהכל נעשה בהתאמה אישית ובהתאמה לתכנון האדריכלי של לקוחותינו.