5

כיצד נדע לבחור את הריהוט משרדי הנכון ביותר?

בחירת ריהוט משרדי נעשית חדשות לבקרים על ידי בעלי עסק לא מעטים, אך בחירת ריהוט משרדי שירגש אתכם ויהיה מותאם למצבים השונים בהם תשבו ובמסגרתם תעבדו, מצליחה להיעשות במעט מאד מקומות לשיווקו. כאן תוכלו להתייעץ עם יועצים מקצועיים בעלי ניסיון רב מאד בתחומי הארגונומיה, היציבה וארגון המשרד. כשאתם הולכים בעקבותיהם, אתם מבטיחים למשרד שלכם את הטוב ביותר.

הכל מתחיל בעיצוב המשרד: בואו עם תכנון או בחרו את הריהוט המשרדי באמצעות הדמיית מחשב

צוות הייעוץ שלנו ישמח לסייע לכם לבחור את הריהוט המשרדי המתאים. במידת הצורך, תוכלו להיעזר בהדמיית המחשב של אתר החברה ולמצוא את המוצרים המתאימים ביותר מבחינה דקורטיבית. על מנת להימנע מאי התאמה ארגונומית ובטיחותית, חפשו רק בקטגוריות המתאימות לחיפושכם. אם הדרישה היא עבור כסאות מחשב, אל תחפשו כסאות המתנה בלובי, כי הם לא יתאימו ועשויים יהיו לגרום ליושבים עליהם לבעיות גב ועמוד שדרה. כך, תמצאו גם ריהוט יוקרתי למשרד שישדר עיצוב וסטייל וגם ריהוט למשרד שיתאים לעובדיו מבחינה בטיחותית.

התקנים קבוצתיים צריכים להיבחר בהתאמה לכמות המשתמשים הצפויה או לפי גודל החדר

ספות רב מושביות להמתנה בלובי, שולחנות ישיבה, וכד’ הם רהיטים שייבחרו אך ורק על סמך ניסיון העבר שלכם לגבי המשתמשים הבו זמניים במוצרים הללו. במידה וזו הפעם הראשונה שאתם קונים ריהוט למשרד, מומלץ לבצע את ההערכה על פי גדלי החדרים בהם יוצבו פריטי הרהיטים השונים.

השתמשו בהתקנים חכמים לחלוקת מתחמי עבודה: ייתכן כי זה יחסוך לכם בניית חדרים חדשים

מחיצות שולחן וכן מחיצות קיר אקוסטיות מבטלות את הצורך לבנות קיר חדש ולהפריד לחדר נפרד באמצעותו. פעולה יקרה זו יכולה להיות מומרת בפעולה זולה הרבה יותר בה מציבים מחיצות ייעודיות. ריהוט משרדי עם מחיצות פוטר את הצורך להפריד עם קירות. ניתן לרכוש מחיצות מותאמות לסוג העבודה, עליהן ניתן להטמיע שידות, מגירות ואפילו חשמל. בכך, תוכלו להבטיח לעצמכם גם מרחב עבודה מופרד וגם סביבת עבודה נגישה ומשוכללת לכינון כל התמורות הנדרשות במסגרתה. רהיטים למשרד באיכות הם רהיטים שעובדים בשבילכם, ויוצרים את הסביבה האופטימלית ביותר לעבודה איכותית, יעילה וחכמה.

ריהוט משרדי בהדמיית מחשב         ריהוט משרדי בעיצוב יוקרתי