ריהוט משרדי מעוצב מבית פז

הדרך הנכונה לבחור ריהוט משרדי

במאמר שלפניכם גיבשנו עבורכם את “התנ”ך” של בחירת ריהוט משרדי. בדרך זו, כל אחד יכול לתכנן את תכולת הריהוט שלו בנקל, לאפשר לעצמו עבודה מותאמת לצרכיו, וכמובן לגבש תבנית דקורטיבית וארגונומית המוציאה שם מעולה למשרד מול המבקרים. כאשר אתם מצויים לקראת חידוש ריהוט משרדי, כך תעשו זאת באופן האולטימטיבי ביותר.

בחירת תכולת הישיבה במשרדים

כשאתם בוחרים את ריהוט משרדי בנושא של תכולת הישיבה, אתם צריכים להבין האם מדובר במשרד שמיועד להושיב עובדים ל- 8+ שעות עם הפסקה או שמדובר במשרד דינאמי בו רוב העובדים מצויים בתנועה, והם ישובים למספר מועט של שעות, אם לא דקות. עבור המשרד הראשון מאד חשוב שיהיה ריהוט משרדי שניתן לשלוט בגובה שלו: כסאות גלגלים עם בוכנה ושולחן גבוה הם ממש MUST בכזה משרד. לעומת זאת, אם המשרד משמש לישיבה מזדמנת, כאשר רוב העבודה נעשית בתנועה, מוטב לבחור כסאות דקורטיביים המגובשים באמצעות ידיות צד, ולצדם שולחן אירוח בגובה נמוך או בינוני. במידה ומדובר בלובי של אותו משרד, שולחן נמוך. במידה וזה חדר עבודה, מוטב לבחור בשולחן בינוני בגובהו. חשוב להתאים מבחינה דקורטיבית את התכולה למשרד. אם המשרד גובש בסגנון כפרי ובצביון וינטאג’ עם צבעים חומים אדומים, אל תבחרו כסאות ושולחנות כחולים וסגולים, למשל.

בחירת ריהוט משרדי ותכולת האחסון בחדרי המשרדים

ריהוט משרדי יוקרתי

תכולת האחסון כוללת בדרך כלל ארון במקומות מרכזיים. בחדרי העובדים יהיו שידות המיועדות לאחסון חפצים אישיים וכלי עבודה. באשר לעמדת המזכירה, אם זהו משרד קלאסי העוסק בניירת, כמו משרד הייטק, רואי חשבון או עורכי דין, רצוי להציב בעמדתה ארכיון גדול, רחב יריעה, עם אפשרויות מידוף מגוונות. אם מדובר על משרד קטן של חנות או בית מלאכה, ניתן לשים בחדר המנהל את המחסן את הארכיון, וכמובן להסתפק בארונית אחסון זוטרה. חדר המזכירה במשרד כזה יכלול בדרך כלל מחשב ועמדת טלפון בלבד.

בחירת תכולת המחסן של המשרדים

כמעט בכל משרד יהיה מחסן. בעוד במשרדים העוסקים בניירת, ולא בתכולה פיזית של מוצרי מכירה, חשיבותם זניחה יחסית, והם משמשים בעיקר לאחסון כלי מטבח וניקיון, במשרד שמשמש בית מלאכה או חנות יש חשיבות שבמחסן יהיה מקום ייעודי לאחסון התכולה על מדפים ייעודיים. לכן, כשאתם מעבים את המחסן, ודאו שהמדפים שאתם עתידים לקנות מתאימים לאחסון אותה תכולה, במיוחד אם היא כבדה וצריכה להיות שמורה היטב.

ראו גם: שולחנות משרד | דלפקי קבלה מעוצבים