1-34

טיפים לבחירת ריהוט משרדי

כאשר אתם שואפים לבחור ריהוט משרדי, יש לבחון אותו על פי 2 מאפיינים: הדקורטיבי והארגונומי. בעוד הראשון בוחן את עיצוב הריהוט והתאמתו לתפאורת החדר, השני בוחן את ההתאמה הפונקציונאלית לעבודה. חברת מחשבים לא יכולה להכיל ריהוט דומה למשרד שיווק ופרסום בו רוב העובדים לא נעזרים במחשב באותה רמת תכיפות. בעוד במשרד הראשון הריהוט צריך להיות מתאים לישיבה ארוכה וממושכת, הריהוט מהמשרד השני צריך להיות מעוצב באופן חד ומתאים לחדר ולשדר חמימות ללקוח המתארח. להלן מספר טיפים לבחירת ריהוט משרדי המתאים לתחנות עבודה שונות.

בחרו ריהוט משרדי המספק יציבה נכונה לכל עובד ועובדת

אין הכוונה שתמדדו את גובהם והרגלי ישיבתם של העובדים, אבל כן ניתן לצפות בסרטוני הדרכה כלליים העוסקים בארגונומיה ולהבין מהן הדרישות. כך, למשל, שולחן עליו מונח מסך מחשב צריך להיות גבוה, והכסא מולו עם אפשרות להנמכה (למשל כסא גלגלים עם ידית בוכנה). בדרך זו מול העובד ייראה מסך גבוה יותר מקו הסנטר שלו וזה מה שנדרש בשביל למנוע פזילה וגב כפוף. אם אתם יודעים שהמשרד נועד לישיבה ממושכת, ולא לאתנחתאות רגעיות לפני יציאה למכירות, זהו סטנדרט הריהוט המקובל מבחינה ארגונומית.