6

עיצוב המשרד הביתי

כאשר אתם עוסקים בעיצוב המשרד הביתי – אתם דואגים, למעשה, גם לבית וגם למשרד שלכם בעת ובעונה אחת. על כן, מומלץ לעשות זאת הן עם ארגונום והן עם יועץ עיצוב ביתי, אבל חשוב יותר מכל הוא לטקס עצה בינכם ובין עצמכם לגבי עיצוב המתחם. זהו סדר הפעולות המושלם אשר באמצעותו תוכלו להבטיח לעצמכם עיצוב משרד ביתי ברמות הגבוהות ביותר.

תכננו את מבנה החדר המשרדי

חשבו על אסופת הרהיטים שיהיו שם בצבע ובצורה, על מדפי האחסון, שולחנות הכתיבה, ועיצוב הקירות. יש לרשום הכל בפרוטרוט או לשרטט בקווי מתאר כלליים בצבעים המתאימים, ובצורות שאותן סברתם כי יש להציב במיקומים השונים. וודאו כי החדר כולו מעובה ברהיטים והתקנים שונים אשר ישמשו אתכם במשרדכם.

התייעצו עם מעצב משרדים

מעצב המשרדים יחדד את נוסחת העיצוב שלכם ויסייע לכם להגיע לרהיטים הכי מעוצבים והכי נחשבים – בהתחשב בפורמט העיצוב שלכם כמובן. הווי אומר, אם תכננתם משרד בעיצוב כפרי, המעצב לא ישנה לכם את הבחירה לעיצוב אורבני, אלא יוסיף אלמנטים שישפרו ויהקצעו את הנרטיב הכפרי, ולהיפך.

התייעצו עם ארגונום

הארגונום יספק לכם עצות לגבי התאמת כסאות לשולחנות, מדפים למיקומים בהם אתם יושבים וכד’ – על מנת שלא תקנו מוצר לא בריאותי ולא אורטופדי שעלול לגרום לכם לבעיות גב, עמוד שדרה או חלילה – בעיות עיניים. הארגונום הנו יועץ המומחה לענייני אלה, ולרוב – סרטוני בטיחות בעבודות משרדיות נכתבו על ידי ארגונומים. עצה טובה מארגונום יכולה לשמור על לא מעט מהרגלי העבודה שלכם ולמנוע מכם להפוך אותם למסוכנים ולא רצויים לבריאותכם.

רכשו את תכולת הריהוט המשרדי: וודאו כמויות ותאמו מועד להובלה

במעמד הרכישה יש לערוך ספירת מלאי ולוודא שהתכולה שמולכם היא זו אשר התייעצתם לגביה עם המעצב והארגונום. יש לוודא שכל התכולה נלקחה בחשבון ולא נכחד אף פריט שחשבתם לקנות. מגוון רחב של אמצעי תשלום יעמוד לרשותכם, ולאחר מכן – תוכלו להזמין הובלה בתאריך הרצוי לכם. במעמד ההובלה – רכיבי הריהוט והעיצוב המשרדיים ישונעו לחדרכם, יורכבו במקומות המתאימים ויהיו מוכנים לשימוש שגרתי ארוך מועד.

אהבתם את המשרד החדש שלכם? אל תהססו לספר עלינו לחבריכם ולקולגות שלכם. בהצלחה!