9

סגנון עיצוב עתיק לריהוט משרדי

אחת הקלאסיקות המועדפות ביותר על חובבי הריהוט העתיק היא זו המגולפת. ריהוט מגולף ניתן להצבה במשרדים הן באופן עצמאי והן כשילוב עם ריהוט מודרני בסגנון הייטקי. פיתוחיו של הריהוט המגולף, על צבעיו הכהים, אפיינו בתים רבים ומשרדים לרוב – בתקופות ישנות. יחד עם זאת, חשוב לדעת כיצד לעשות את השילוב. למשל, שילוב ריהוט מגולף עם רצפה חשופה שאינה פרקט תיצור שילוב לא משכנע במיוחד. בגדול, ניתן לומר כי ריהוט מגולף עתיק מעבה את הבית ויוצר בו מראה חם וביתי יותר, במידה ומעצבים את הבית נכוחה.

ריהוט משרדי עתיק בשילוב אלמנטים עכשוויים

כאשר אנו מבקשים לרהט משרד באמצעות ריהוט עתיק, ניתן לומר שיש מעט מאד פריטים מודרניים היכולים לבוא לידי ביטוי בעיצוב שכזה: רק המחשב והפקסימיליה, שהרי אלו הם פריטים חיצוניים המתאפיינים גם באלמנטים מעוצבים. להעצמת המראה העתיק ניתן למקם ליד אביזרי משרד אלו – טלפון חוגה ישן אשר יכול גם לשמש את המשרד פונקציונלית וגם לשמש כקישוט במידה והוא אינו פועל. מטרת צעד זה – להעצים את המראה העתיק. גם אם במשרד אכן יש רק ריהוט מודרני, והאומנות העתיקה היא רק מסביב, שימוש באביזרים המרמזים על העתיקות יותר מנדרש על מנת לקיים קונסטרוקציה עתיקה פר אקסלנס שתרמוז כי זו תפאורת המשרד על אף שהריהוט הוא מודרני.

שילוב האומנות העתיקה עם תכולת ריהוט משרדי מודרני

פסקה זו מיועדת למי שמעוניינים להציב במשרדם פריטי אומנות עתיקים, אך להמשיך להתבסס על ריהוט ההייטק המודרני. מקובל מאד להציב במשרדים עם ריהוט שכזה וילונות בעלי חזות עתיקה, אשר מעוצבים על פי רוח העשורים הקודמים ולעתים – התקופות הקלאסיות. כמו כן, נהוג לשים ציורי אומנות קלאסית על הקירות כשהמסגרת מעוצבת בסגנון מגולף עתיק על טהרת העץ בצבע הכהה והמגולף, צבע שמדגיש את העתיקות והאותנטיות של המוצר בעזרתו אתם מעצבים את המשרד. שילוב וילונות אלו במשרד יתנו לו מבט את העתיד עם קריצה ומחווה אל העבר העשיר, תוך התבססות על העיצוב ברוח שקדמה לריהוט המודרני במאות שנים.

פז ריהוט משרדי עם מגוון עיצובים וסגנונות של רהיטי משרד איכותיים ויוקרתיים. בואו לבקר באולמות התצוגה.