552

שאלות ותשובות לגבי הריהוט

לקוחות רבים תוהים כיצד הם יעצבו את משרדם בריהוט משרדי ופונקציונלי, עיצובי ונוח. ברבים מן המקרים ישנה סתירה בין השאיפות הללו שיוצרת בלבול רב בין הקונים. במאמר זה ריכזנו עבורכם את מיטב השאלות אשר נשאלו על ידי החלק הארי בצרכנים. באמצעותן תוכלו לדעת באופן מיידי כיצד לפתור כל בעיית ריהוט במשרד, מבלי לשחת את זמנכם בהתלבטויות ארוכות ומייגעות:

במשרד שעלי לרהט – ממתינים רבים מתלוננים על ריקנות בחדר ההמתנה. כיצד ניתן להופכו לאטרקטיבי?

חדר המתנה משרדי אמור להיות החדר האטרקטיבי ביותר במשרד. כידוע, לא תמיד תוכל להתפנות לכל אחד ולכן לעתים יידרשו זמני המתנה ארוכים. פינות המתנה אטרקטיביות למעשה מעבירות ללקוח שלך את המסר הבא: “אני לא זמין אבל זה לא אומר שלא איכפת לי מרווחתך”, ומסר שכזה מקנה לך אוטומטית נקודות זכות אצל הממתין גם כאשר הוא פגש אותך לאחר דקות ארוכות. מעוניין להפוך את חדר ההמתנה למקום הכי נוצץ במשרד? עשה זאת כך:

הצב שתי כורסאות יחיד וביניהן – הצב שולחן נמוך. על השולחן הנמוך הצב התקן עם עיתונים וספרים. במידה ואתה נוכח לראות ממתינים רבים, הוסף ספה אשר תוצב משמאל או מימין לשורה של הכורסאות והשולחן. מול כל הקומפלקס הזה הצב מראה מלבנית ענקית אשר תותקן לרוחב. התבוננות הממתינים בעצמם תוך קריאת עיתון תעביר להם את הזמן בצורה מיטבית יותר. מעוניין לפנק אותם עד הסוף? התקן מעל לשולחן 2 שקעי הטענה על מנת שהם יוכלו להטעין את הסמארטפונים שלהם, והתקן טלוויזיית פלאזמה לייד המראה.

כיצד מומלץ לרהט את חדרי המטה? חדר מזכ