9

ארונות משרדיים מעוצבים

בחירת ארונות משרדיים – הכיצד? מה צריך לקרות בשביל שהמשרד שלכם יזכה למתיחת פנים עיצובית שתרגש אתכם בכל פעם שתגיעו אליו? כיצד ארונות משרדיים תורמים לכך? ארונות משרדיים הם רכיבי אחסון מרכזיים בחלל המשרדי. חלקם מבוססים על דלת הזזה על מסילה, וחלקם מבוססים על צירי פתיחה בדומה לרוב דלתות הכניסה למבנים. על מנת לספק למשרד ארונות איכותיים שישפיעו עליו כהלכה הן בנושא העיצובי והן בנושא הפונקציונאלי, מומלץ לקרוא את השורות הבאות וללמוד כיצד לבחור את התקני האחסון המשרדיים שלכם.

בחירת ארונות עם דלת הזזה

ארונות אלו נועדו לחסוך מקום פנוי ולאפשר לכם ליהנות מדלת בעובי הממד של הארון ולעתים של הקיר אם הארון הוא ארון חציבה. כך או כך, זהו ארון מאד חסכני אשר בחירתו מומלצת לביצוע על פי צרכי המקום הפנוי בחדר ומנגד, צרכי האחסון. עליכם לדעת מראש מה אתם עומדים לשים בארון, ואלו מדפי פנים יתאימו לתכולה המיועדת. כמו כן, מאד מומלץ שתבחרו ארונות שהגבהים שלהם יהיו פרופורציונאליים לנעשה בחדר. למשל אם יש מדפי כוורת נמוכים מסביב לקירות, כדאי יהיה לקנות ארון בגובה חצי או רבע ולהניח עליהם במקום ארון קיר שיצריך את פינוי חלק מהמדפים.

בחירת ארון עם דלת פתיחה

ארון משרדי עם דלת פתיחה הוא ארון אשר בדרך כלל עיצובו משדר קלאסיקה דקורטיבית. הפרזול המעוצב, הדלת המגולפת או עם הזכוכית והשילוב של שניהם יוצר התקן פתיחה מרהיב ביופיו. במשרדים בהם העיצוב הוא מודרני ולא קלאסי קיימים פתרונות רבים של ארונות פתיחה משרדיים דקורטיביים אשר יביאו את החדר במשרד שלכם להיות פאר היצירה. ארונות פתיחה איכותיים בדרך כלל מבוססים על עיצוב עץ, או פורניר קדמי – כציפוי, כשלצדו אריחי זכוכית בהדמות חלונות וויטראז’ים. בעיצוב כזה ניתן לייצר ארונות משרדיים הן בצביון מודרני לבן והן בצביון חום עתיק.

בחירה חכמה של ארונות משרדיים בפועל

בחירת ארון משרדי צריכה להתבצע על פי אמות מידה עיצוביות תלת שלביות: ראשית, מהו צביון החדר? עתיק? מודרני? בהתאם לכך יש לבחור את סט הצבעים הראוי עבור כל ארון משרדי: סובב חום או סובב לבן מודרני. שנית, יש לחשוב על סגנון העיצוב: כפרי עם פיתוחים וגילופים או בורגני כשכל דלת בכל ארון משרדי מעוצבת חלק עם טקסטורה מבריקה? שלישית, יש לייחס לאלמנט הממד חשיבות. בחדר קטן לא בוחרים ארון בולט עם דלת עבה ובחדר גדול אין טעם למקם ארון דק עם ידיות קטנות שמיועד לעיבוי עיצובם של חדרים קטנים.