בחירה מקצועית של דלפקים למשרד – כך תממשו אותה נכונה

בחירה מקצועית של דלפקים למשרד – כך תממשו אותה נכונה

paz12-2
paz19-1
paz13

דלפקים למשרד מאפשרים לעובדי חדר ההמתנה שלכם לנהל אותו. במקומות בהם עומס ממתינים נראה מדי יום, רמתו של הדלפק ואיכותו ממש חשובות לשמירה על הסדר ולכינון שגרת תור לא מבולגנת. כיצד מומלץ לתכנן דלפקים למשרד? בואו ללמוד כיצד לבחור את דגמי הדלפקים המתאימים ביותר לסיטואציה בה העובדים שלכם עומדים להיות מוצבים, על מנת להבטיח גם ניהול איכותי של החדר וגם עיצוב מרטיט עיניים ברחביו.

הכל מתחיל מגיבוש מבנה הדלפק

דלפקים למשרד עשויים להיות חד ממדיים, כלומר כמו שולחנות אשר מוצבים בין 2 קירות, או דו ממדיים המורכבים משולחנות אנכיים פנימיים. בדרך כלל, כאשר חדר ההמתנה מאד צר, נהוג לבחור עבור הדלפק מבנה ללא שולחנות אנכיים , כלומר כזה שניחן במבנה חד ממדי. החדר בין כה וכה צר, והרבה מקום אין שם, אז לפחות שהעובד שלכם לא יצטופף בין 2 שולחנות עבים אלא ייהנה משולחן דלפק קדמי בלבד. כאשר החדר רחב, ברור שהשאיפה היא כן לאפשר עוד 2 שולחנות אנכיים על מנת לתת לעובד יותר ספייס בניהול הדלפק. הדבר  ייצור גם עיצוב יותר מרשים, המבוסס על דו ממדיות. על עיצוב מסוג כזה תמיד כיף להתבונן, במיוחד כשהדלפק נמצא במקום רחב שוליים.

הבחירה ממשיכה בתכנון מושכל של העיצוב

על מנת לגבש עיצוב מוצלח של דלפקים למשרד, חשוב לבחון את תכולת חדר ההמתנה לאשורה: צבעי כסאות, צבעי ספות וכורסאות, צבעי השולחן, והצורות של כל הרהיטים הללו, לרבות אביזרי עיצוב קבועים שאינם רהיטים כמו פרקטים, טפטים, צבעי קיר ושטיחים. ההתרשמות מהצבעים ומהצורות של התשתיות הללו יותר ממרמזת לכם האם מדובר על חדרי המתנה מודרניים או בעלי עיצוב עתיק ואותנטי, מה שמקל מאד את בחירתם של דלפקים למשרד אשר צפויים להשתלב בעיצוב המבוקש. בדרך כלל דלפקים למשרד בצבע לבן או בהיר יתרמו למאמץ העיצוב המודרני בעוד דלפקים צבע עץ יתרמו לעיצובים היותר אותנטיים.

איתור דגם הדלפק המבוקש

האיתור נעשה בחנות מקצועית למכירת ריהוט משרדי. שם, ניתן להתחקות אחר דגמים מובילים של דלפקים למשרד וליהנות מכל מה שנדרש על מנת לאבזר את חדר ההמתנה במובילים שבפריטי ריהוט העבודה. ניהול חדר המתנה נעשה משימה פשוטה וקלה כאשר יש לעובדים שלכם דלפקים למשרד של חנות ריהוט משרדי מקצועית. אלו דלפקים תקניים, ארגונומיים, קלים לשימוש ונוחים ביותר להתנהלות. עובדי חדר ההמתנה יחושו בשיפור כאשר יתחילו לעבוד עם דלפקים של חברת ריהוט משרדי מקצועית.

נגישות
גלילה לראש העמוד