גיבוש חכם של מחיצות אקוסטיות למשרד – כך תעשו את זה נכון

גיבוש חכם של מחיצות אקוסטיות למשרד – כך תעשו את זה נכון

IMG_1152
10
9

אם אתם צריכים ליצור מרחבי הפרדה במשרד העבודה הגדול שלכם, אינכם נדרשים לתכנן קירות ולהזמין עבורם עבודה קבלנית. ניתן פשוט להטמיע מחיצות אקוסטיות למשרד על ידי צוותי IT או בכוחות עצמכם, באמצעות הנחתן על הרצפה. במאמר זה נעסוק בשני סוגים של מחיצות אקוסטיות רלוונטיות ליצירת הפרדה, הראשונות ברמת השולחן והשניות ברמת החדר.

מחיצות אקוסטיות למשרד המתבססות על הפרדה מבעד לשולחן

מדובר במצב בו חדר העבודה המשרדי אינו ניחן רק בשטח גדול אלא גם בשולחן גדול שנראה כמו שולחן ישיבות המשמש כאסופת תחנות עבודה בה עובד כוח אדם רב שחלקו כלל אינו קשור זה לזה. הדרך הכי טובה ליצור הפרדה במצב כזה היא על ידי מחיצות אקוסטיות למשרד שאת הקיטוע הן מבצעות מהשולחן עצמו באמצעות הברגת מסילות בחלק העליון שלו. על גבי אותן מסילות ניתן להשחיל את המחיצות וליצור הפרדה אקוסטית מלאה. את המשימות הללו נהוג להשית על צוותי ה- IT המשרדיים.

מחיצות אקוסטיות למשרד המופרדות באמצעות הקיר

מחיצות אלו יכולות להיות ניידות או ברות הצבה באמצעות קידוח קבוע לרצפה. בשני המקרים מדובר על מחיצות שלוש רבעי ולא מחיצות המכסות את כל גובה המרחב עד לתקרה. מחיצות אלו מתאימות לכל מי שמעוניין ליצור הפרדה כמעט מלאה במרחב. סוג זה של מחיצות אקוסטיות למשרד מתאים למי שמרחב העבודה שלו לא מבוסס על שולחן ארוך, אלא עם מספר תחנות עבודה שבלאו הכי מופרדות אחת מהשנייה ומה שנשאר הוא להציב מחיצות אקוסטיות למשרד, על מנת לאפשר לצוותים הפנימיים שבתוכו לעבוד בריכוז וללא הפרעות. חלק מדגמי המחיצות הם 100% ידניים, רק להניח ולהתחיל לעבוד וחלקם דורש שיפוץ יסודי על ידי קבלן IT שיהיה אחראי לקידוחן ברצפה ולביצוע החיבור לעמדות העבודה השונות.

תוספים עבור מחיצות אקוסטיות למשרד

ניתן להוסיף למחיצות קיר שולחנות להברגה פנימית על גבי המחיצה. ניתן להוסיף בדים אקוסטיים למחיצות שולחניות כדי להגביר את האינטימיות בכל מרחב מופרד, וגם להשביח את עיצובו. תוספים אלו מביאים למרחב המופרד את כל מה שהוא זקוק לו בכדי להסב הנאה לעובדים שצפויים להשתמש בדגמי מחיצות אקוסטיות למשרד.

בחירה מעשית של מחיצות אקוסטיות למשרד

את הבחירה המעשית של מחיצות אקוסטיות למשרד מממשים באמצעות הדמיית מחשב של חנות ריהוט משרדי מקצועית אשר מתמחה בשיווק חכם של ריהוט משרדי לבתי עבודה, מלאכה וחברות הייטק והזנק. הדמיית המחשב מאפשרת אי יציאה מהמשרד, תוך מימוש הבחירה מחדרי המשרד עצמם.

נגישות
גלילה לראש העמוד