דברים שכדאי לדעת על בחירת ארונות משרדיים

דברים שכדאי לדעת על בחירת ארונות משרדיים

paz2012
paz2011
paz2013

בואו ללמוד עובדות מעניינות מאד על ארונות משרדיים שיסייעו לכם לגבש את בחירתכם בקלות. בשונה מתכולות אחסון רבות המשווקות למבנים, בתחום המשרדים – כל מוצר שתרכשו יהיה עמיד וישמש אתכם לשנים רבות מאד. הדבר נובע מכך שבכדי להיות חנות ריהוט משרדי מקצועית, כזו שלא מסתפקת רק בחדרי המתנה ופינות קלה אלא בריהוט הכי מקצועי והכי תפעולי, שמשמש מחסנאים, עובדי מחשב ומנהלים, חשוב לעבוד עם סחורה שעומדת בתקנים מחמירים בענפי הבטיחות וההימנעות מבלאי נצבר מהיר. מה בכל זאת ההבדל בין ארונות משרדיים בחנות זו? אפשרויות העיצוב השונות של כל ארון מכל סדרה, וכמובן גודל הארון וסוגי המדפים שישנם בו.

על חומרי ייצור ארונות משרדיים – כך תדעו מה מתאים לכם

ישנם 2 חומרים עיקריים מהם מייצרים ארונות משרדיים, פורמייקה ופורניר. הפורמייקה נחשבת לחומר גלם לא יקר ולא משום שהוא לא איכותי. כפי שהבטחנו לכם, קוראים יקרים, כל הסוגים של ארונות משרדיים יהיו מאד עמידים וחזקים, ככל שהם נרכשים בחנות ריהוט משרדי. ההבדל מתבטא בסוגי העיצוב שניתן להזמין. בשל כך שפורמייקה לא ניתנת לכיפופים, חריטות וגילופים, הדרך היחידה לעצב אותה היא עם פלטות ישרות פלס, בצבעים שונים. זאת, לעומת ארונות פורניר שמבוססים על עץ אמיתי לחלוטין מתחת לשכבת ציפוי זו, מה שיוצר ארון שהוא גם מאד גמיש וקל לשינוי דקורטיבי וגם מאד עבה וחזק בשל הדו-שכבתיוּת שלו: עץ בחלקים האחוריים ופורניר כשכבת ציפוי קדמית. המחיר של ארונות משרדיים מפורניר, כצפוי, יקר יותר מאשר זה של ארונות פורמייקה.

בחירת עיצוב הארונות – כך תעשו את זה נכון

לעיצוב ישנם 2 רבדים חשובים: צבע וצורות. במידה ואתם בוחרים ארונות פורמייקה, הארון לעולם יהיה בעל צורה חלקה ולא מגולפת ומה שיישאר לכם הוא לבחור צבע. לא כך הוא הדבר כאשר עוסקים בבחירת ארונות פורניר, אשר נהנים מעת אמיתי מתחת לשכבה זו. חומר גלם מסוגו מאפשר לכם להזמין דגם מגולף או חרוט או מכופף בעיצוב מיוחד בשבילכם. בדרך זו, ארונות משרדיים יכולים להתהוות בעיצוב עתיק המבוסס על גילופים וחריטות אלה או בעיצוב יותר מודרני המבוסס על פלטות חלקות.

בחירה סופית של דגם הארון

ארונות משרדיים מומלץ לבחור בחנות ריהוט משרדי מקצועית המעמידה לרשותכם הדמיית מחשב שניתן למצוא בו בקלות את הארונות המבוקשים. כל דף ארון מלווה בהסבר על המפרט הטכני ועל מידות הארון, כמו גם על חומרי הייצור וייעוד השימוש שלו. בחירה זו נחשבת קלה, פשוטה מאד וחוסכת נסיעה מהבית או מהמשרד לחנות חיצונית.

נגישות
גלילה לראש העמוד