דלפק d-1012
דלפק עגול
d-1024

בפינות ההמתנה במשרדים, מקובל להציב דלפק שבאמצעותו ניתן להעמיד עובד קבלה שיקבל את פני הממתינים ויכניס אותם למפגשים בתוך חללי העבודה והקבלה. כיצד אנו ממליצים לבחור דלפק זה? המאמר שלפניכם יתרכז כולו בבחירה מקצועית של דלפק קבלה אשר תעשה סדר ותסייע לכם לממש אותה על הצד הטוב ביותר.

הכל מתחיל מחנות ריהוט משרדי מקצועית

רק בחנות ריהוט משרדי מקצועית תוכלו למצוא דלפקים למשרד ברמה תקנית, בעלי גובה המיועד לישיבה גבוהה, ועם קיר קדמי המכסה את שטח האדם הניצב מאחורה. דלפקים למשרד ברמה זו הם מה שאתם צריכים בשביל לקדם את פני האורחים שלכם במשרד. באמצעותם, תוכלו לממש את סדר היום בחדר ההמתנה על הצד הטוב ביותר ולספק את התיווך הנדרש בין הממתינים לבין עובדי המשרד.

עיצוב מגובש של הדלפק נדרש

העיצוב צריך להיבחר בהתאם למראהו של חדר ההמתנה שלכם. ישנם חדרי המתנה בעיצובים כפריים וישנם חדרי המתנה מודרניים ובעוד מגוון רחב של עיצובים. ניתן לבחור את צבע וצורת הדלפק כך שישתלבו היטב במרחב. רצוי לעבוד עם תמנה שלתו או לשהות בו במהלך הבחירה, שתמומש באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים. בדרך זו אתם מגיעים לדלפקי ההמתנה המתאימים להם ביותר באופן מובהק.

תוצאות איכותיות של ניהול ממתינים בחדר המתנה

כאשר אתם מספקים לאחראי חדר ההמתנה המשרדי שלכם דלפק באיכות טובה אתם יכולים להיות בטוחים שבמרבית הסיכויים עבודות הפיקוח על הממתינים והתיווך בינם לביניכם ייעשו על הצד הטוב ביותר. כאשר יש לכם דלפקים למשרד ברמה גבוהה, תשתית ההמתנה בידר הקבלה מסודרת וערוכה להתמודד עם מי שממתין לפגוש אתכם.

פז ריהוט משרדי – המקום המושלם לרכוש דלפקי קבלה

בחברת פז ריהוט משרדי ניתן להסדיר דלפקים למשרדים בקלות וליהנות מכל היתרונות: ישיבה או עמידה בניהול הממתינים, עיצוב מגוון של כל יחידת דלפק ועמידה בתקני עבודה מחמירים. כאשר אתם רוכשים דלפקי המתנה בחנות ריהוט משרדי אתם מספקים לעובדי הדלפק שלכם את כל הכלים להתמודד עם הממתינים ולנהל את שגרת ההמתנה על הצד הטוב ביותר תוך שיפור ניכר של הדקורציה בחלל ההמתנה.