6

דלפקים מעוצבים למשרד יוקרתי

דלפקים הם רהיטים נדרשים בכל משרד. בחלק מהמשרדים הדלפקים הם חלק משולחן המזכירה והם חוצצים בין העמדה שלה לעמדת האורחים או העובדים/מנהלים שדורשים ממנה חומרים ומסמכים שונים. בחלקם, הם משמשים פקידות קבלה שיושבות בחדרי המתנה. במקרה כזה הדלפק יהיה מאד גבוה אך צר ברוחבו כך שיתאפשר למזכירה לבצע את עבודת הרישום והכנסת הקהל לתוך המשרד ותו לא. סוג נוסף של דלפקים הוא דלפקים המשמשים נואמים באירועים מיוחדים.

דלפקים של מזכירה ופקידת קבלה

דלפקים אלו הם לשימוש עובדי ועובדות המערכת בתוך המשרד: מזכירות ופקידות קבלה. בשל כך שאלו דלפקים קבועים, עליהם להשתלב היטב עם העיצוב של המשרד, ולחדד אותו. אם המשרד מבוסס על עץ וצבעיו החומים השונים, מומלץ לבחור דלפק קבלה או מזכירה שיכיל עיצוב דומה. אם המשרד מודרני, מבוסס על צבעים לבנים – יש לבחור דלפק מודרני בעל גווני צבע דומים. בנוסף מאד חשוב לבחור דלפקים עם מערכות מידוף חכמות שיאפשרו לעובדי ועובדות המנהלה לאפסן ניירת וציוד משרדי בחוכמה וביעילות. עיצוב הדלפקים אקוטי מאד להצלחת עיצוב החדר, שכן הם מוסיפים נופך למראה הכללי ומטביעים את חותמם כאמצעים בולטים במרחב.

דלפקים של נואמים

דלפקים המשמשים אנשים שנושאים נאומים. הם צריכים להיות גבוהים, אך נמוכים מספיק בשביל לאפשר לנואם לעמוד ושפלג גופו העליון ייראה מהצד השני של המתרס. כמו כן, הדלפקים הללו מצוידים בסט גלגלים להזזה ללא סחיבה ומדפים להנחת מסמכי הנאום. מקום הצבתם יהיה בדרך כלל באודיטוריומים במשרדים גדולים, בחדרי ישיבות ובחדרי הנהלה. דלפקים אלו חשובים במיוחד במשרדים בהם המנהל הכללי יושב ומנהל ישירות את ענייני החברה או העסק. עיצוב דלפקים למשרד המשמשים נואמים חשוב מאד לחידוד מראהו של האודיטוריום או חדר ההנהלה אותו מבקשים לחדד מבחינה דקורטיבית. לכן חשוב להיצמד לסט הצבעים והצורות הקיים במרחב, ולבחור גם בהתאם לפרספקטיבה בחדר: אם הוא קטן – להימנע מבחירת דלפקים עם מדפים עבים ולהיפך.

התאמת דלפקים למשרד בחדריו השונים

בחדר המתנה בו נכנסים למשרד בתורות מסומנים, אנו ממליצים להציב דלפק של פקידת המתנה ולהעסיק פקידת המתנה שתכניס את הממתינים לפי תור. במשרד בו ישנה רק מזכירה, חשוב לספק לה דלפק מזכירה עם שולחן בעמדה, אשר יכילו את כל התשתיות להנחת ציוד משרדי ראוי. באודיטוריומים משרדיים וחדרי הנהלה וישיבות רצוי להציב דלפקים למשרד עבור נואמים.