ריהוט משרדי מודולרי יוקרתי

כיסאות משרד לעובדים, מנהלים ואורחים

רהיטים אלו הנם קטנים ביחס לתכולת חדרי המשרד, אך השפעתם על עיצוב החלל רבה ממה שחושבים. על מנת לבחור כיסאות משרד המתאימים לו, עליכם לחשוב על הצורך בהם: הייעוד שלהם, והתאמתם לעיצוב המבנה. כך, למשל, ישנו הבדל גדול, כפי שתראו מיד, בין כסאות לעובדי הקבע של המשרד לבין כיסאות לאורחים וממתינים למיניהם. כמו כן, ישנו הבדל בין כסא שנועד לעיצוב חלל עץ לבין כסא שנועד לעיצוב חלל מודרני המבוסס על גוונים לבנים.

כיסאות עובדים ומנהלים

כסאות לעובדי הקבע של המשרד. תצורתם: משענת, 2 ידיות, וציפוי עור או בד. מתחתם בוכנה ובחלק התחתון ביותר 5 גלגלים. מטרת הבוכנה היא להשכיל לשנות את גובה הכסא ואת רף השיפוע של המשענת. על פי רוב, כיסאות עובדים ייראו כיסאות רגילים בגובהם, בעוד כיסאות מנהלים יעוצבו עם משענת גבוהה יותר. חשיבותם של הכיסאות הללו במשרד היא עצומה: לעובדים מול שולחן משרדי אין את הפנאי תמיד לצאת וללכת, אך חשוב שהסירקולציה ברגליים ובידיים תתממש על ידי תנועה, ולכן מאד כדאי שיהיו גלגלים בכיסאות. כמו כן, כיסאות אלו מכילים בטנה עבה שתורמת מאד לעיצוב החדר באמצעות הפגנת נוכחות, וזאת בשונה מכיסאות נייחים ללא גלגלים אשר לרוב יופיעו בעיצוב דק וקומפקטי.

כיסאות לאורחים

כסאות האורחים נדרשים בשני מוקדים במשרד: בפינת ההמתנה ובחדרי העובדים בהם האורחים נקלטים. בשל כך שאורח אינו עובד, ועל כן אינו צפוי לשהות במשרד זמן רב, ניתן להקצות לו כסא נייח ללא גלגלים. חשוב לדאוג לכסא ארגונומי במידה ומטרתו היא אירוח אורחים ליד עמדות מחשב שולחניות. כמו כן, חשוב שהיחס בין גובהו של כיסא האורח שאתם בוחרים לבין גובה השולחן שאתם מקצים לו יתאים ולא ייצור בעיות יציבה. לפרטים, כדאי יהיה להיוועץ עם ארגונום מומחה בעיצוב חדרי משרד.

בחירת כיסאות משרד

כיסאות משרד צריכים להיבחר בהתאם לאמות מידה מקצועיות, על פי תבנית עיצוב ידועה מראש, המתבטאת בצבע ובצורה, ובהתאם לפונקציונאליות ולייעוד של רכיב הישיבה. מאד חשוב להציב כיסאות משרד שמתאימים לייעוד שלהם: ישיבה מול עמדות מחשב, אירוח אורחים בפינות המתנה או אספקת זמן עבודה ארוך של כמה שעות בתחום העבודה המשרדית. כל כיסא משרדי צריך להיבחר בקפידה רבה בהתאם לעקרונות אלו.