כסאות משרד – הדרך המושלמת לבחירתם

כסאות משרד – הדרך המושלמת לבחירתם

vina_r_45_U0146
oreah (13)
oreah (53)

במאמר שלפניכם נספק מידע על בחירת כסאות משרד. בואו ללמוד כיצד לבחור את הכסאות המתאימים ביותר לעבודתכם. המאמר יחלוש על סוגים רבים של כסאות המאפיינים משרדים ויביא דגשים חשובים בבחירה שלכם. דגשים אלו עושים את ההבדל בין בחירה ממוצעת לבחירה שוברת שוויון שתהפוך את שגרת העבודה שלכם במשרד, וגם את שגרת האירוח של האורחים שלכם, למיוחדות במינן.

בחירת כסאות מחשב ותפעולם

כסאות משרד המשמשים בחדרי מחשב הם הכסאות העיקריים במשרד. מדובר על רהיטי בוכנה ובתחתיתם פלסטיק בצורת תמנון בעל 5 זרועות. בתחתית כל זרוע ישנו גלגל פלסטי. הכסאות צריכים להיבחר בהתאם לתקנים. אם המטרה היא להושיב עובד ל- 8 שעות עבודה עם הפסקה בדרך אתם תצטרכו כסא שנועד לתקן זה ואם תצטרכו כסא בו הישיבה היא לזמן מופחת ועם פחות עומס, תוכלו לרכוש כסא יקר פחות עם בוכנה בעלת עומס מופחת. אחד היתרונות של כסאות משרד מעין אלה הוא שהם מאד קלים לתיקון כאשר הם לא מתרוממים וניכר כי הם יוצאים משימוש: פשוט הפכו את הכסא על השולחן הקרוב, קחו פטיש והחלו לדפוק על הבוכנה מהחיבור שלה עם בסיס הישיבה עד שהיא תצא.. לאחר מכן יש לדפוק על התמנון הפלסטי אבל לא על הגלגלים, אלא על החלק העליון, הפעם במטרה להוציא אותו מהבוכנה. שמרו את התמנון והגלגלים בצד וגשו לרכוש בוכנה חדשה כנגד הקודמת (על מנת שניתן יהיה לזהות את בוכנת הכסא). הכניסו אותו לגוף הישיבה המיותם והוסיפו את כיסויי הפלסטיק האנטי ונדליים של התמנון ומתחתיהם אותו. שבו על הכסא ולחצו אותו למטה נסו להרים ולהוריד את הידית של הבוכנה וידית המשענת. הכסא מזיז את החלקים הנדרשים? סימן שהצלחתם לתקנו.

בחירת כסאות המתנה

את בחירת כסאות ההמתנה יש לבצעי בכפוף למראה פינת ההמתנה על מנת ליצור קורלציה בינה לבינם. באמצעות הדמיית מחשב של חנות ריהוט משרדי ניתן לזהות כסאות משרד המשמשים בחדרי המתנה אשר יעבו את פינת ההמתנה על הצד הטוב ביותר ביסוס כסאות המתנה אלה יבטיח חדר המתנה מעוצב ומרשים ביותר בעיצוב הפנים שלו.

בחירת כסאות לאורחים ולחדרי ישיבות

גבשו את המבנה שלהם, עם רגליים או עם מחיצות תחתונות. לאחר מכן, תכננו את צבעי העיצוב וגשו לבחור אותם באמצעות הדמיית מחשב של חנות ריהוט המשווקת כסאות משרד. התאמה דקורטיבית לכסאות המחשב שלכם תהווה יתרון כי במרבית שעות האירוח העובד המתארח יימצא בקרבכם כעובדי המקום.

נגישות
גלילה לראש העמוד