מחיצות אקוסטיות למשרד – כך מומלץ לבחור אותן

מחיצות אקוסטיות למשרד – כך מומלץ לבחור אותן

5
4
3

מעוניינים לדעת כיצד לבחור מחיצות אקוסטיות למשרד בעיצובים מיוחדים ועל פי ההתאמה הנחוצה ברמה התפעולית? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שאתם חייבים לקחת אתכם לפני בחירה חשובה זו. יזמים רבים עובדים בתוך משרד עמוס עובדים אשר רובם נמצאים במתחם עבודה ענק, רווי שולחנות ומחשבים. מתחם זה יכול להתחלק בקלות רבה לעמדות עבודה נפרדות, או לעמדות צוותיות קבוצתיות, ללא צורך לקרוא לחברת שיפוצים שתבנה לכם חדרים. הדבר נעשה באמצעות מחיצות אקוסטיות למשרד אשר ישלימו את כל מה שנדרש בכדי לעשות מהמתחם שלכם חלל עבודה מופרד מן המעלה הראשונה.

בחירה עיצובית של המחיצות

המחיצות מהוות התקנים קבועים ולא אביזרים ניידים ולכן הן עומדות להיות חלק אינטגרלי וקבוע מהמרחב המשרדי. לכן, מאד חשוב לאמץ בחירה דקורטיבית שתהיה דומה למרחב המשרדי. ההמלצה שלנו היא לבחון שטיחים, מרצפות, צביעת קירות, חלונות וגופי תאורה ולהחליט על מראה המחיצות בהתאם. חשוב לבצע את הבחירה העיצובית כך שתשיק למראה הקיים במשרד ותשלים אותו. משרד שעיצובו מחודד באמצעות מחיצות אקוסטיות הוא ללא ספק חדר שהרבה יותר כיף לעבוד בו מאשר באחד בו העיצוב אינו מתאים.

בחירה פונקציונאלית של המחיצות

מחיצות אקוסטיות למשרד צריכות להתבסס על בחירה פונקציונאלית, כלומר כזו שמצביעה על אופן השימוש בהן בפועל. ישנן מחיצות שניתנות להפרדה מהשולחן המרכזי במשרד. אם המשרד מתבסס על עמדת עבודה ענקית שנראית כמו שולחן בחד האוכל, ועליו 10-20 מחשבים, ניתן לחלק אותו לעמדות עבודה באמצעות מיני-מחיצות שיולבשו עליו באמצעות הברגת מסילות על חלקו העליון. אם אין שולחן רציף בחדר, אלא פשוט הרבה שולחנות רגילים ל- 1-3 איש ואשה PER אחד, ההמלצה היא לבחור מחיצות שיחלקו את כולו, ויצרו קיר שלוש-רבעי או חצי למימוש ההפרדה.

מציאת הדגם הנדרש של המחיצות בקלות

על מנת לאתר דגם נדרש עבור מחיצות אקוסטיות למשרד, הכי כדאי לבחור אותו באמצעות הדמיית מחשב של חנות ריהוט משרדי. הדמייה זו מספקת לכם הזדמנות לעצב את המשרד ברהיטים מבלי לצאת מחלל העבודה שלכם. ניתן לבחור, בעודכם שקועים בעבודתכם וספונים בחדריכם, את הריהוט המשלים וחברת ההובלות תעשה את שלה ותספק לכם את הרהיטים במסגרת לוחות זמנים יעילים ביותר. הבחירה נעשית בדיוק כמו בחנות פרונטלית, תוך התבססות על כל פרטי המידע הרלוונטיים: צבעים, מידות, צורות ושימושי הרהיטים. המידע הזה מפורט אודות כל הדגמים של מחיצות אקוסטיות למשרד.

נגישות
גלילה לראש העמוד