4-17
6-19
5-21

מחיצות אקוסטיות למשרד ליצירת חללי הפרדה פנימיים

מהי מחיצה אקוסטית ומדוע היא מספקת יתרון מובהק לכל בעל משרד? המחיצה האקוסטית מספקת הפרדה בין החדרים ועל כן ניתן ליצור חללי עבודה מבלי להיכנס לחובות של בניית חדרים על ידי חברות קבלן. המחיצות לא מצריכות שיפוץ או עבודת קבלן יקרה, אלא פשוט רכישה, גרירה והצבה איפה שרוצים לחלק את המתחם. מהם היתרונות של מחיצות אקוסטיות? להלן כל מה שאתם צריכים לדעת.

אקוסטיקה כמו בחדר רגיל

מרגע הצבתן של מחיצות אקוסטיות למשרד ניתן ליהנות מאקוסטיקה מלאה בתוך החללים ממש כמו בחדרים נפרדים מלאים. מחיצות אקוסטיות המספקות ניקיון צליל וקול מסוג זה מעטות מאד בשוק אך קיימות וניתנות להסדרה במשרדים. בכך, נוצר מתחם שהוא כמו חדר לכל דבר ועניין מבלי שהייתם צריכים להשקיע דבר בשיפוצים, בעבודה קבלנית או בעבודת גבס מכל סוג.

מגוון רחב של עיצובי מחיצות

כמובן שמדובר על אביזר בולט בתוך המשרד שלכם ולכן נדרש לבחור עבורו עיצוב מתאים. בחנות המשווקת ריהוט משרדי ניתן לבחור מגוון רחב של עיצובים עבור המחיצות האקוסטיות שלכם, בין אם הן נועדו למתחמים מודרניים ובין אם מדובר על משרד שיש לו עיצוב יותר עתיק, בפורמט עץ. מחיצות אקוסטיות מעוצבות לא רק מספקות את ההפרדה הנדרשת למשרדים אלא גם משביחות את מראם הפנימי ועל כן תורמות תרומה מכרעת לאופן בו הם מוצגים לקהל הרחב.

עמידה בתקנים של מחיצות משרד

בנוסף לתקני אקוסטיקה, ישנם תקנים נוספים הנוגעים ליציבות המוצר, לחוסר יכולתו להתנודד ברגע שקובע וליכולת שלכם לקפל אותו בקלות ולשנע למקום אחר, בהידרשכם. כל התקנים הללו מעוגנים בכל דגמי המחיצות האקוסטיות שנמכרות בחנות ריהוט משרדי. לכן, מחיצות אקוסטיות למשרד יש להסדיר אך ורק שם להבטחת תוצאה אופטימאלית שלא תאכזב אתכם.

פז ריהוט משרדי – מחיצות אקוסטיות למשרד ברמה אחרת

רכישת מחיצות אקוסטיות למשרד מבית פז ריהוט משרדי מספקת לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת להסדיר את ההפרדה במשרדיכם מבלי להיכנס להוצאות של בניית חדרים נוספים. אם אתם זקוקים לאמצעי הפרדה מידיים, מחיצות אקוסטיות למשרד הן הפתרון עבורכם. ניתן להסדיר אותן בעיצובים מגוונים בחברת פז ריהוט משרדי.