מחיצות אקוסטיות למשרד – פתרונות ההפרדה המושלמים ללא קירות

מחיצות אקוסטיות למשרד – פתרונות ההפרדה המושלמים ללא קירות

8
7
6

בואו ללמוד כיצד לממש בחירה חכמה של מחיצות אקוסטיות למשרד. למי שלא מכיר, מדובר על אמצעי הפרדה עבור חדר משרדי גדול ובו מספר רב מאד של עובדים. במקום לבנות להם קיר ולהסדיר חדר בנוי חדש במרחב, ניתן פשוט לרכוש מפרידים מקצועיים שיותקנו על ידי צוותי IT. מפרידים אלו הם מחיצות אקוסטיות למשרד והן ידאגו להפרדה טוטלית כמו בחדר. המשתמשים העיקריים בפלטפורמה זו הם קבוצות עבודה הדורשות להיפרד מקבוצות אחרות על מנת להתמקד בעבודתן. לכן, מומלץ להוסיף לרכש שלכם גם שולחנות פלטה להברגה בתוך קירות המחיצות על מנת לספק עמדות ישיבה לעובדים שיאכלסו אותן במהלך עבודתם.

גיבוש מבנה המחיצה האקוסטית

בתחילה, יש לגבש את מבנה המחיצה האקוסטית: האם מדובר על מחיצה שולחנית שמטרתה להפריד שולחן ענק או במחיצה שמפרידה את המרחב דרך הרצפה ומתנשאת לגובה של חצי ועד שלוש-רבעי קיר? האם המחיצות יהיו מעץ או ממתכת? והאם יהיו בהם ציפויי בד או חומר אחר? חשוב לבחור מחיצות אקוסטיות למשרד בהתאמה מלאה לשימושים שלכם ותוך כינון מבנה נדרש בהתאם לתקני העבודה שלכם.

גיבוש עיצוב המחיצה האקוסטית

עיצובן של מחיצות אקוסטיות למשרד מבוסס על מראה המרחב המשרדי עצמו. חשוב לבצע את הבחירה ממנו, תוך התרשמות ממראה השטיחים וצבעי הקירות, נורות עליונות או תאורת גבס שנמצאת למעלה, ועוד. בהתאם לעיצובים הללו חשוב לבחור גם צבע וגם צורה למחיצה: עבה, דקה, מיני מחיצה שולחנית או מחיצה שלמה שמותקנת מהרצפה.

רכש מעשי כדאי של מחיצות אקוסטיות למשרד

את הרכישה הכי כדאי לעשות בחנות ריהוט משרדי פרטית המבססת את פועלה על מגוון רחב של פריטי יבוא. חנות זו תספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להציב תכולת מחיצות אקוסטיות למשרד ברמות הגבוהות ביותר. בואו לרכוש מחיצות אקוסטיות למשרד ממומחי ריהוט משרדי מן המעלה הראשונה.

בחירת דגמי המחיצות הסופיים באמצעות הדמיית מחשב

בחירה זו יכולה להיעשות מבלי לצאת מהמשרד שלכם, תוך שאתם משתמשים במרחב שלו כדי לבחון את העיצוב הנדרש ולגבשו. בדרך זו אתם יכולים להסדיר בקלות רבה מאד מחיצות אקוסטיות למשרד להן שיוויתם. מחיצות אקוסטיות אלו ייצרו הפקדה מלאה ביו המתחמים, תוך כינון שקט מופתי בין עמדה לעמדה מבעד למחיצה, מה שמספק הרגשה מלאה של חדר בנוי. הדבר מתהווה הודות להנדסה האקוסטית החכמה של המחיצות, המאפשרת להן לייצר עבורכם הפרדה מרחבית מלאה.

נגישות
גלילה לראש העמוד