552

מחיצות משרד לתדמית יוקרתית

מחיצה אקוסטית מסייעת לעובדים רבים במשק. בתחום ההוראה הפרטית ניתן לארגן באמצעותם שיעור פרטי בבית המורה או הלקוח כאשר בבית המיועד יש רעש וחל צורך לבודד את עצמכם מבחינה אקוסטית. בתחום החקלאות הן משמשות לגידור זמני או קבוע של מתחם פתוח. למשל – למניעת בריחה של חיות מחמד במקרה בו אין גדר בדופן הגינה. בתחום עבודת המשרד משמשת המחיצה ליצירת חדר זמני יש מאין במקומות בהם לא ממהרים לבצע פרצלציה על ידי קבלן רשום.

מבנה המחיצה

פלטת 3 שלבים, כל אחד מהם מחובר למשנהו כמו באקורדיון. במצב הטבעי של האביזר הם מתנדנדים, ובהעמדה הסופית ניתן לנצור אותם ובכך להפוך אותם לקיר. הנצירה מתבצעת באמצעות רגלית נצמדת, אותה ניתן לשחרר בכל עץ ולהחזיר את המשטחים למצב של קיפול. עבור עובדים שזקוקים לחלל נפרד מהיר, מחיצות משרד הן פתרון אולטימטיבי שחוסך במשאבי בנייה רבים.

שימושי המחיצה

  • מתן שיעורים פרטיים.
  • בידוד משרדי שמחליף בניית חדר.

שימושים אלו הביאו לא מעט מנהלי משרד מרוצים על עובדיהם – להשתמש בהתקן. בנוסף, אם הכוונה היא להשאיר את המחיצות באופן קבוע, הן כמובן צפויות לתרום לעיצוב המחודש של המשרד. לכן, מאד חשוב לבחור את המחיצה בהתאם לעיצוב החלל. לשם כך יש להיעזר בתמורות בתחום הצורה והגוון על מנת למצוא את האביזר המתאים ביותר לאירוח בחדר, כזה אשר יחדד וישפר את עיצובו לאין ערוך.

בחירת מחיצה משרדית

את בחירת המחיצה המשרדית אנו מייעצים לעשות בהתאם לרכיבי הקבע הקרובים לה ביתר פיזית: קירות המשרד על צבעיהם והטקסטורות שלהם, הדלתות של החדרים הסמוכים ועיצוב התקרה. בחלק מהמשרדים העיצוב מבוסס על עץ וגוונים חומים ובחלקם הצבע הלבן הוא ששולט. מאד חשוב לבחור מחיצות משרד שיתאימו למה שאתם משדרים מבחינה עיצובית. כמו כן, חשוב לבחור מחיצות משרד בהן ניתן יהיה להטמיע תשתיות שתכננתם להטמיע בהן: הצמדת פלטות של שולחנות מתקפלים, הצמדת סט מגירות, וכד’. מחיצות משרד מגיעות עם הכנה לחיבור הרכיבים הללו. בחירה בהתאם לכך הופכת את ההתקן לא רק לכזה שמפריד את המתחם לחדרים, אלא גם לכזה שמספק את כל מה שנדרש מההיבט הפונקציונאלי אותו גיבשתם.