ריהוט משרדי מעוצב מבית פז

מה לקחת בחשבון בעיצוב פנים למשרד בעזרת ריהוט?

תכנון עיצוב המשרד מצריך אותך לחקור כמה פרמטרים בשביל לדעת מה אתה צריך בשביל משרד מעוצב ומרגש. במאמר שלפניך, מנינו לך אותם על מנת שתוכל לדעת בדיוק מה לעשות בעת חידוש ריהוט משרדי. כך, תוכל להבטיח ריהוט מתאים מבחינה פונקציונאלית ומשקף את עיצוב המשרד אשר רצוי לך.

ארגונומיה ונגישות

לפני העיסוק בעיצוב הפיזי של המשרד, יש לדון ברמה הארגונומית. אתרי אינטרנט של חנויות ריהוט משרדי מחולקים למחיצות על פי הייעוד הארגונומי של כל רהיט: כסא המתנה עליו האורח שוהה למעט זמן, לא יכול לשמש ככסאו של העובד שלך, ובטח שלא אם הוא עובד מחשב. שולחן דיונים לא יכול לשמש כשולחן מנהל גם אם החדר מאד גדול: הוא פשוט לא זקוק לכך. לכן, תמיד תישארו עקביים אחרי מה שכתוב לכם במחיצות האתר. רק על פי הכתוב שם – מלאו את החדרים בהם נדרש ריהוט למשרד.

צבע וצורה

כמו עיצוב כל מבנה פנימי אחר, גם במשרד הצבע והצורה הם אבני היסוד העיקריים של הדקורציה. אם מדובר על ריהוט השלמה, זה הכי קל, כי כל שעליכם לעשות הוא להשלים ריהוט משרדי באמצעות הדמיית מחשב , עד שתמצאו את המתאימים ביותר. במידה והמשרד ריק מתוכן, וזו הקנייה הראשונה שלכם, עליכם לבוא עם נוסחה נבחרת לעיצוב החדרים: בסגנון כפרי, בסגנון מודרני לבן, וכד’, ולבחור בהתאם ריהוט משרדי מודרני, כפרי וכו’

פרספקטיבה ויחסי גומלין בין הגדלים

זה לא סוד שגם אם לקחתם מידות לכל חדר, לא כל שולחן, כסא או אצטבה שמתאימים ברמה הפיזית, יתאימו ברמה הדקורטיבית. חדר קטן עם מקום ל- 1-2 איש בלבד לא יכול לארח סט מדפים עבה. זה מתאים לחדרים גדולים, בהם לעובי יש משמעות. בחדר כזה מומלץ מאד למקם סט דק של מדפים בשביל לא ליצור מיקוד יתר בחדר. נושא זה של פרספקטיבה נכון גם כשמחפשים ריהוט יוקרתי למשרד גדול. אם זה המצב, הטמעת ריהוט דק או קטן תיצור חוסר השפעה שלו על העיצוב, ולמעשה תרוקן את תוכנו העיצובי מתוכן. לכן, תשומת לב לפרספקטיבה של גדלי החדרים תסייע רבות בהטמעת המוצרים הנכונים לכל משרד.

ראו גם: שולחנות משרד | דלפקי קבלה מעוצבים 

ריהוט משרדי בסגנון הכפרי  ריהוט משרדי בסגנון המודרני