4

ריהוט משרדי כמשקף את תדמית העסק

מהו ריהוט יוקרה למשרד?

על אף כי ריהוט משרדי יוקרתי מתקשר להרבה מאתנו עם עץ, ובפרט – עץ קלאסי מיושן המחקה זמנים עתיקים, אין זה חייב להיות כך. לאלו מכם שכן אוהבים עיצוב שכזה, ניתן לרכוש רהיטים עם המראה שלו מבלי שהם עשויים מעץ, וכך לא תצטרכו לתחזק וגם תיהנו ממה שביקשתם. לאלו מכם שמעדיפים עיצוב מודרני – ניתן למצוא אותו בשפע בחנויות של ריהוט משרדי. ריהוט למשרדים אשר נראה יוקרתי חשוב מאד גם לעובדים שלכם שיחושו כי מעריכים אותם יותר וזה יתבטא גם בהספק, כלומר בתמורה שהם מספקים בעבודה.

בבואנו לרכוש רהיטי משרד, מומלץ שזה ייעשה בחנות אחת בה נמצאת כל התכולה, וכך נדע שהכל תואם מבחינת חומר, צבע וצורה, ממש כשם שבבית של חברים אנו מזהים תאימות שכזו.

כפי שציינו לעיל, אחידות היא שם המשחק בבחירת ריהוט משרד: ככל שהפריטים יותר אחידים, כך ניתן לומר שהמשרד ניחן במראה יוקרתי. בנוסף, חשוב לא ליצור מראה מרובה פריטים בגדר “מרוב עצים לא רואים את היער” משום שזה עלול להרחיק לקוחות. לעומת זאת, רכישה של רהיטים משרדיים מעטים אך גדולים מעניקה נוחות ומאפשרת לנו לחוש ביוקרתו של הריהוט. כבר בכניסה למשרד ניתן, למשל לחוש בהבדל בין עמדת כניסה מרשימה לבין מספר כסאות קטנים שמהווה את כל הפינה: נתפס כיבש למדי לדעת לא מעט בעלי דעה.

מה חשוב ליישם על מנת שהלקוחות לא יעזבו את משרדכם?

פתיחת משרד זהו אחד הצעדים החשובים ליישום בדרך לחירות כלכלית בכל תחום ותחום: מאומנות ועד למקצועות פרודוקטיביים. בכל תחום, חשוב שהמשרד יעוצב בצורה מפוארת המשדרת מה שאתם מבקשים לשדר, בכפוף לטעמכם אתם.

רכישת הריהוט המעוצב מהווה חשיבות יתרה למרחבי המשרד בהם אנו נמצאים חלק ניכר מזמננו. לכל עובד – כנראה יהיו דעות שונות בנוגע לעיצוב המשרד, ולכן מומלץ למצוא את עמק השווה בשביל שתתקבל החלטה ראויה.

בעוד אנו עוסקים בטעם האישי שלנו, בל נשכח שיש גם לקוחות לטפל בהם, ואם אנחנו רוצים למשוך כמה שיותר מהם לשורותינו, חשוב לשדר את האווירה המתאימה. לכן, כשבוחרים רהיטי משרד יש לשער מה יגרום להם להישאר, ואלו פריטי ריהוט משרדי לא ימצאו חן בעיניהם ובגינם הם יעזבו אותנו וילכו למתחרים. ריהוט משרדי דקורטיבי מושך, עובדתית, לא מעט קליינטים, משום שבסופו של דבר הלקוחות מביעים דעה תדמיתית על העסק בהתאם לאיך שהוא נראה. אם הריהוט נראה טוב, הלקוחות יניחו שמדובר בעסק מקצועי ומוצלח.

בחירת הריהוט על פי התקן או התפקיד במשרד

התאמת הריהוט לבעל התפקיד חשובה מאד. כך, למשל, חשוב להפריד בין ריהוט משרדי למזכירה לבין ריהוט משרדי של המנכ”ל. בחירת ריהוט משרדי משותף לכל בעלי השררה תפספס את מטרתו הפונקציונלית. על כן, רהיטי משרד צריכים להירכש בהתאם לדרישות התפקיד של כל עובד/ת ומנהל/ת.

חברת פז ריהוט משרדי מזמינה אתכם ליהנות מהקולקציה המעוצבת של מבחר פריטי ריהוט משרדי – קולקציית ריהוט משרדי איכותי זה פז!

סגנון ואופי המשרד מתחיל מעיצוב וסגנון הריהוט הקיים בו. היכנסו לפז ריהוט משרדי והתרשמו מריהוט מושלם המותאם אישית למשרד שלך!