6-2-700×438
5-7-700×438
9-2-700×438

רכישת ריהוט מוסדי מתקדם בחנות ריהוט משרדי

במאמר זה נדון בשלושה סוגים של ריהוט מוסדי: ריהוט מתכתי המשמש לישיבה בחדרי המתנה, ריהוט למוסדות חינוך ומיטות וספות לסוגיהן. בסיום המאמר נספק המלצה היכן כדאי לרכוש ריהוט מוסדי איכותי אשר יספק את כל המתבקש עבור המוסדות שנמצאים תחת אחריותכם.

ספסלים וריהוט המתנה מתכתי

סוג זה של ריהוט משמש להמתנה אבל לא כאשר מדובר בחדר המתנה נפרד, אלא כאשר היא מתבצעת בחצר או גינה, או כאשר חדר הכניסה למבנה משמש כחדר המתנה, ללא דלפק בכניסה, מה שלא יוצר הפרדה בינו לבין חדרי הקבלה, זולת הדלתות של האחרונים. במקרה כזה נהוג להציב ספסלים שישמשו לישיבה במקום ספות. בדרך כלל במוסדות שמתנהלים כך מתבצעת קבלת קהל של מאות אנשים ביום והדבר האחרון שהמוסד צריך הוא ספות שיתבלו מהר. לכן, מה שעושים, רוכשים ספסלי מתכת בסגנון ספסלי הרחוב שישמשו כמקומות הישיבה במהלך ההמתנה, בשונה מספסלי רחוב של ממש, לא נהוג להטמיע בהם ידיות כדי לאפשר ישיבה של כמה שיותר אנשים על ההתקן באין מפריע.

ריהוט לבתי הספר

שולחנות, כסאות תלמידים, כסאות מורים. ארונות לבתי ספר וכד’ ניתן להסדיר בחנות ריהוט משרדי. חשוב לבחור בחנות שעומדת בתקני ילדים ומספקת את הריהוט המתאים ביותר עבורם. בדרך זו את שומרים על בטיחותם ומוודאים שהסדרתם עבורם פריטי ריהוט מן המעלה הראשונה, עם כל עזרי הבטיחות התקניים עבורם.

מיטות וספות למוסדות שונים

מיטות מתכת לבתי חולים בשילוב מזרנים, ספות המתנה במשרדים עם חדרי המתנה קטנים המאפשרים קבלה מצומצמת של קהל למניעת השחתה,  פופים להמתנה ועוד מגוון רחב של התקני נוחות לישיבה ולשכיבה. בשונה מהספסלים הם עשויים בד ולא מתכת, ועל כן נועדו לסביבה יותר עדינה, אליה מגיעים פחות אנשים PER שעה מה שמאפשר להשקיע יותר בתשתיות כדי להבטיח באופן מיטבי את רווחתם של הממתינים.

פז ריהוט משרדי – ריהוט מוסדי מן המעלה הראשונה

אנו ממליצים לרכוש ריהוט מוסדי מבית פז ריהוט משרדי וליהנות מכל היתרונות: איכות, נוחות ואפשרויות עיצוב מגוונות של כל פריט. בפז ריהוט משרדי חושבים עליכם ברצינות ומרכיבים עבורכם אוסף ריהוט מוסדי שיתאים בדיוק למה שאתם שואפים.