B169Chair-C51Table
oreah (28)
234015

שולחנות משרדיים – כך מומלץ לבחור אותם

במאמר זה נעסוק בבחירת שולחנות משרדיים. השולחן המשרדי משמש מגוון רחב של משתמשים: ממתינים בחדרי המתנה, מזכירויות, עובדי מחשב, מנהלים וכמובן בחדרי ישיבות. כיצד יש לבחור את השולחנות המשרדיים שלכם? במאמר זה אנו עוסקים בסוגיה זו ומספקים את כל המידע הנדרש על בחירתם.

בחירת השולחן בהתאם לייעודו

הבחירה צריכה להתבצע בהתאם לייעודו של השולחן. שולחן לחדרי ישיבות יש לבחור רק במחלקה זו, כמובן במסגרת חנותה ריהוט משרדי ולצפות לתוצאה בדמות שולחן ארוך ל- 10 איש לפחות. שולחן מזכירות צריך להיות בעל עמדת ישיבה בודדת אבל הוא עצמו צריך להיות רחב ולאפשר מקום ללפחות 2 מסכים וציוד מחשוב ומשרד נוסף. שולחן עובדים או מנהלים צריך להיות קטן מכך ולשמש כיחידת עבודה בודדת. בחדרי המתנה, השולחן ייראה דומה לשולחן הסלון: נמוך, המיועד לישיבה עם ספות.

עמידה בתקני עבודה מחמירים

על מנת להבטיח כי השולחנות לא רק ייראו כמו שאתם מצפים אלא גם יתפקדו בלי לאכזב אתכם, ללא קריסה ועם 100% יציבות, תצטרכו להסדיר אותם אך ורק בחנות ריהוט משרדי ולא בחנויות ילדים המספקים שולחנות. רק כך, תוכלו להבטיח שולחנות יציבים ואיכותיים המספקים תמורה לאגרה. שלא תבינו לא נכון, אימהות שרוכשות שולחנות אלו לילדים שלהן משיגות את יעדי הילדים, אבל הם יעדים פחות עמוסים משלכם: ישיבה לא יותר מ- 4 שעות ביום ובמשקלים נמוכים.

בחירה מגוונת של עיצוב

כמובן שאין טוב ממראה עיניים ועל מנת שיראו שאבזרתם את המשרד עם שולחנות מהודרים הם צריכים להיות מעוצבים. לכן, חשוב לבחור במסגרת רכישה שמאפשרת לכם עיצובים מגוונים של השולחנות שאתם קונים. מאד חשוב לדבוק בעיצוב מן המעלה הראשונה שיספק את כל מה שאתם צריכים במשרד. היות ולא כל המשרדים נראים זהה, חשוב לבחור בחנות שיש בה מגוון עיצובים מהמודרניים ביותר ועד הכי אזוטריים, על מנת לאפשר לכל בעל משרד לעצב ביצירתיות ובייחודיות את משרדו.

פז ריהוט משרדי – שולחנות משרדיים מעוצבים לכל סוגי החדרים

בחברת פז ריהוט משרדי ניתן למצוא את כל סוגי השולחנות המשרדיים הייעודיים לחדריכם: לחדרי ישיבות, עובדים, מנהלים, מזכירות והמתנה. בואו להסדיר שולחנות משרדיים מן המעלה הראשונה וליהנות מכל היתרונות! לפרטים, פנו לחברת פז ריהוט משרדי.