הדרך המושלמת לבחור שולחנות משרדיים לתחנות עבודה ממוחשבות

הדרך המושלמת לבחור שולחנות משרדיים לתחנות עבודה ממוחשבות

7-700×500
paz13
paz10

לשולחן המשרדי חשיבות מיוחדת במינה. זהו רהיט המשמש פרטים רבים, החל מהממתינים ועד אחרון העובדים. ישנם שולחנות המשמשים פרטים בודדים כמו המזכירות, העובד והמנהל, אל מול שולחנות המשמשים קבוצות כמו אלו המאיישים חדרי ישיבות. במאמר שלפניכם נספק מידע חיוני אודות בחירה מושכלת של שולחנות משרדיים מן המעלה הראשונה.

עצבו את מבנה השולחנות הנדרש

לכל שולחן – הסיפור שלו, וכשהדבר מגיע לשולחנות משרדיים, חשוב לבחור את מה שיעשה לכם את חדרי המשרד למעוצבים ונוחים כאחד. לכן, חשוב שתבדקו מהן הדרישות שלכם מהשולחנות אותם אתם מחפשים. כאשר מדובר על שולחנות כתיבה ועבודה, האם הם צריכים להיות עם כוננית ומגירות או שולחנות גרידא? האם הם מיועדים לשני מסכים? האם ישנו צורך שיהיו בשולחנות חורים להשחלת כבלי חשמל? בשולחנות אירוח והמתנה, מהו הגובה הנדרש? לכמה ממתינים ישמש השולחן? אחד? מספר ממתינים שיישבו סביבו?

גבשו את העיצוב של השולחנות הנדרשים

האם מדובר על שולחנות משרדיים בעיצובים עתיקים מבוססי עץ או מודרניים בצבעים בהירים? האם השולחנות צריכים להיות אחידים ברגליים ובחלק העליון, או שחומרי הייצור שונים וניכר כי מדובר בשני חלקי נפרדים? מה יהיו חומרי הייצור הנדרשים? זכוכית? עץ? מתכת? שילוב של השלושה או שניים מהם?

בחרו את הרהיטים בהתבסס על חנות ריהוט משרדי

רק בחנות ריהוט משרדי תוכלו למצוא שולחנות משרדיים ארגונומיים המבוססים על תקני עבודה בטיחותיים. בנוסף, חנות ריהוט משרדי מציעה לכם שולחנות משרדיים מעוצבים אשר ניתן לעצב באמצעותם כל חדר משרדי בכל סגנון, מהעתיק ביותר ועד הכי חדש. חנות ריהוט משרדי תוכל לבסס במשרדיכם שולחנות שלא תרצו להיפרד מהם אשר ישמשו בכל מקום במשרד, לרבות בקפיטריה המשרדית, בפינות ההמתנה וכמובן בחדרי העבודה, הישיבות והניהול השונים.

ממשו את בחירת הדגם הסופי באמצעות הדמיית מחשב

הדמיית מחשב היא שיטת הבחירה הקלה והכדאית ביותר עבורכם. מבלי לצאת מן המשרד, אתם יכולים להתאים עבור חדריו את השולחנות בהתאם לעיצוב ולפונקציות שכל שולחן צריך להיות ניחן בהן. בדרך זו אתם צפויים לממש בקלות את הבחירה שלכם, תוך זיהוי מידי של השולחנות שיתאימו לחדרים השונים. השלמת הבחירה של שולחנות משרדיים מעולם לא הייתה יותר קלה. הדמיית המחשב כוללת מפרט מידות, עיצובים וחומרי ייצור ובכך מאפשרת לכם לאבזר כל חדר עם שולחנות משרדיים נדרשים המתאימים לעובדים מקצועיים שונים, אורחים ממתינים, סועדים בקפיטריה ועוד.

נגישות
גלילה לראש העמוד