שולחנות משרדיים בהתאמה אישית לכל חדר עבודה

שולחנות משרדיים בהתאמה אישית לכל חדר עבודה

11
10
13

אחת התשתיות החשובות ביותר במשרד היא הריהוט, וכאשר בוחרים רהיטים – לשולחנות ישנו חלק מרכזי בתהליך. שולחנות משרדיים מספקים לעובד את היכולת להשלים את משימותיו כנדרש ולקבוצות עבודה להתרכז יחדיו ולהגיע להחלטות ולתובנות חשובות. במאמר שלפניכם נספק את פרטי המידע החשובים באמת על בחירת שולחנות משרדיים המתאימים לשימוש בחדרים טיפוסיים שונים במתחם עבודתכם וסביבתו.

שולחנות לחדרי המתנה

המקבילים לשולחנות סלוניים. שולחנות משרדיים אלו הם שולחנות נמוכים ודקורטיביים מאד המאפשרים ליזם ליצור פינת ישיבה קבועה או הפרדה לפינות המתנה משניות באמצעות שולחנות ניידים בקנה מידה קטן. ההחלטה לרכוש סט שולחנות שכזה הוא שולחן מרכזי משפיעה במידה רבה על שגרת ההמתנה במשרד. חשוב לתכנן שולחנות משרדיים אלה גם בהיבט הדקורטיבי על מנת שתיווצר התאמה טובה על מרחב ההמתנה שלכם. מומלץ לבחור אותם באמצעות הדמיית מחשב בעודכם בודקים את טיב המוצרים בחדר ההמתנה על מנת להגיע לתוצאת בחירה מדויקת ככל הניתן.

שולחנות למזכירות

שולחנות משרדיים אלו הנם רהיטים פונקציונאליים המסייעים למזכירות לקבל החלטות בנושא תיוקים, טיפול בניירת המשרדית וניהול שיחות הטלפון הנכנסות למשרד והיוצאות ממנו. לכן, השולחן צריך להיות גדול, רחב ולספק התאמה ארגונומית טובה לשימוש, למשל להכיל תעלות להשחלת כבלי חשמל. את עיצובם של שולחנות משרדיים אלה חשוב ליישם באמצעות הדמיית מחשב של חנות ריהוט משרדי.

שולחנות עבודה

שולחנות המשמשים עובד בודד אשר יש לו תחנת עבודה במשרד. שולחנות משרדיים אלה צריכים להיות ייעודיים לעבודה עם כסאות בוכנה למחשב, וסימטריים ביחס אליהם בגובה על מנת לשמור על יציבות טובה של העובד היושב מולם. שולחנות אלו צריכים להיות ניחנים בארגונומיה המתאימה לשימוש ככוח עבודה משרדי כמו פירי השחלת כבלי חשמל והעמדה נוחה וקלה של המחשב, לרבות מחשבים נישאים.

שולחנות לחדרי ישיבות

שולחנות ארוכים שייעודם הוא לכנס ישיבות. השולחנות הללו חייבים להיות ארגונומיים ולספק מספר עמדות של העברת כבלי חשמל על מנת לאפשר לעובדים מכל קצוות הישיבה להשתמש בו בנוחיות. השולחן צריך להיות ארגונומי להנחת מחשבים נישאים על מנת שניתן יהיה להציג באמצעותו ממצאים בזמן אמת במהלך כינון אסיפות.

שולחנות חדרי הנהלה

שולחנות משרדיים המשמשים מנהלים. אלו שולחנות היי אנד אשר מאופיינים בכל רזי הארגונומיה המשרדיים, פירי השחלת כבלים, העמדה נוחה של מסך מחשב נייח או מחשב נישא ואפשרות לעבוד עם 2 מסכים בעת ובעונה אחת. שולחנות משרדיים אלו נחשבים נוחים במיוחד לעבודה השוטפת. מומלץ לבחור אותם באמצעות הדמיית מחשב של חנות ריהוט משרדי.

נגישות
גלילה לראש העמוד